2 Şubat 2010 Salı

tekrar mim:))

sevgili Sibelcim beni mimlemiş:) daha önce mimlenmiştim ama
gözünden kaçmış heralde.. Sibelcim için farklı özelliklerimi
söylemeye çalışayım..
*Gazetem eski bile olsa hiç açılmadan yani kimse okumadan
ben okumak isterim..Mecbur kalmadıkça okumam.hatta
eşim getirirken okursa sinir olurum..(niyeyse)
*ailemi hep yanımda isterim..mümkün olsa hiç bir yere
göndermek istemem..Bu yüzden kışı severim.(bir yere çıkamıyorlar)
*Kuru gürültüyü kafam götürmez..Ama her zaman faydalı
bilgileri almayı ve paylaşmayı severim:))
*Bir de giysilerimi paylaşmasını sevmem,kızım da ortak çıktı
ne yapıcam bilemiyorum?
şimdilik bu kadar 7 de önceden yazmıştım.Kuralı biraz aştım galiba:))

2 yorum:

sibel dedi ki...

NOYUMBERRYCİĞİM GÖZÜMDEN KAÇMIŞ HERHALDE..GİYSİLERİMİ PAYLAŞMAYI BENDE HİÇ SEVMEM BAŞTAN ALIŞTIRIRSAN OLUYOR. NE BEN KIZIMIN GİYSİLERİNİ KULLANIRIM NEDE O BENİMKİLERİ ARADASIRADA SADECE TAKILARIMDAN BAZILARINI KULLANIR.SEVGİLER

noyumberry dedi ki...

Önemli değil Sibelcim:)
kızlar zaten annenin ortağı olurmuş canım..
sevgiyle kal...