23 Şubat 2010 Salı

GERİ DÖNÜŞÜM

Tamamen atık madde olan naylon poşetlerden ördüklerim..
fikir olur diye sizlerle paylaşmak istedim..

**naylon poşetleri 1 cm kalınlığında halka şeklinde kestim
Birbirinin içinden geçirerek ip haline getirdim.
sonra da kalın tığla sık iğne örerek çanta yaptım.**


Pasajda satmak için ördüğüm ama vazgeçip kendime
ayırdığım çantam..

kızıma küçükken oynasın diye yaptım..Herşey ondan sonra başladı:)


kirli sepetimi yenileyim dedim de:))
bildiğimiz normal pazar poşetlerini kesiyoruz..alttaki çeşit
poşetleri genelde kullanmıyorum,çünkü sert oluyor.
örerken zorlanıyorum.

















plaj çantası yaptım ama sapı koptu şimdilik başka
sap bulana kadar tek tek duracak:))biri beyaz biri siyah..


















Bizim buralarda mecburen pazar arabası kullanıyoruz..
pazar arabasının çantası eskiyince bende yine naylon
poşetleri ördüm...Daha sağlam oldu:)
Hepinize sağlıklı mutlu günler.. ;))

20 yorum:

Şehnaz dedi ki...

bu çantaların hepsini naylon poşetlerlemi ördün......ebruli olan harika olmuş....harikasın tülaycım....çok güzel olmuş.....

noyumberry dedi ki...

Evet şehnazcım,hepsini naylon poşetlerle ördüm..ama 3-4 sene oluyor..kızımın çantasını 7-8 sene önce ördüm..beğenmene sevindim
teşekkür ederim..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

oy oy oy ne güzelde örermişsin rengarenk çokta şıklar ellerine sağlık şekerim
anneminde bitirmesine az kaldı:)

TÛBA dedi ki...

Canım çok güzel olmuş gerçekten,bişi sorcam nasıl ördün şişlemi??Bide içine başka bişey astar gibi fln koyuyormusun??

BirSen dedi ki...

Canim bunlar harika olmu$...cok orjinal duruyor,helle renkli olanlar cok güzel! :)

Peki örerken naylonun kopma tehlikesi varmi? Birde kac cm geni$likte kesin $eritleri?

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim serrpilcim :)
Biliyorum..öreyim dedim de ördürmedi :(

noyumberry dedi ki...

Tubacım,teşekkür ederim:)
4.5 no kalın tığla sık iğne yaparak ördüm..en üstteki ebruli çanta için:
kuyumcu çantasını astar olarak
kullandım..Diğer plaj çantası
için yapmadım..zaten kum oluyor..
deliklerden kolay dökülüyor..
naylon olduğu için ıslanmıyor da..

noyumberry dedi ki...

Birsencim.beğenmene sevindim :)
1 cm genişliğinde kesiyorum..
çok çekip uzatırsan kopar ama örerken kopmuyor..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Harika olmuş hepsi birbirinden şık olmuş. Ellerinize emeğiize sağlık. Sevgiyle kalın...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Yok artık!süper bir fikir bu eline emeğine sağlık.
Sevgiler...

noyumberry dedi ki...

Beğendiğiniz için teşekkür ederim Belgin hanımcım..
sevgiyle kalın..


Sağol Şanslıcım.:)daha eklemeyi unuttuklarımda var..sevgiyle kal..

ŞIKELLA dedi ki...

enteresan bir fikir ve süper olmuş canım

Banuca dedi ki...

Ne kadar çok şey örmüşsün poşetlerden, çok hamaratsın. Ben poşetlerin bir kısmını kestim, kalın şişlerle 20 cm.kadar ördüm, sözde servis olarak düşünüyordum, ama poşet kesmek elimi acıtıyot diye zavallıcıklar torbada ööyle bekliyor.
Yıllar önce Kıyıköe gelmiştik, çok güzeldi, şimdi daha da güzel olmuş, tv de gördüm. Yaşamak için güzel bir yer gibi gelmişti bana...

noyumberry dedi ki...

Şikella;beğenmene sevindim canım :)
sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Sevgili Banucum ;dün cevap yazamadım,maden işçilerine üzüldüğümden dolayı elim kolum kalkmadı.. Öncelikle beni hamarat bulduğunuz için teşekkür ederim.
Naylon poşetleri katlayarak
keserseniz acımıyor..birde şişle örmek daha zor,şişlerde ilmek kaymıyor..Tığla sık iğne olarak örüyorum..
Burada yaşadığım için köyümü seviyorum..Ama sizde doğa özlemini giderecek güzel bir yere yerleşmiş
siniz..Eşim yirmi sene önce güvercinlikte yaşamış, oralardan
sevgiyle bahseder..Neredeyse bizde ilk yıllarda oraya taşınacaktık..
Uzun oldu kusura bakmayın başınızı ağrıttım..sevgiyle kalın..

Banuca dedi ki...

Sevgili noyumberry, başını ağrıttım da ne demek, ben yazılanları zevkle okuyorum, sohbet ediyormuşum gibi geliyor.
Poşetlere gelince, zaten katlayarak kesiyorum ama makastan herhalde, makas elimi acıtmaya başlıyor, ama örmem gerekiyor 3 adet yoğurt kovasına kılıf yapmam gerekiyor acilen, bitince paylaşacağım, sevgiler....

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Ağzim açık kaldı ınan kı :) harika bır şey bu :D helal ablama ..

noyumberry dedi ki...

Sevgili sezgi :)teşekkürler canım.
beğenmene sevindim..masrafsız bir malzeme:D
Elinin altında her an hazır bir ip..
sevgiler..

inanirsakolurbence dedi ki...

Pazar arabası bile el emeği ellerine sağlıık:)

noyumberry dedi ki...

Şeymacım:)canım yorumunu karışıklıkta görmemişim..Teşekkür ederim canım..pazar poşetleri okadar çok çıkıyor ki değerlendirmek istedim..sevgiler..