3 Şubat 2010 Çarşamba

Pasajdan ilk satış:))


Pasajımdan ilk satışımı yaptım:)))

18 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun. Bende pasajı denemek istiyorum. Niyetine girdiğimde yardım edersin dimi :)

noyumberry dedi ki...

tabi canım, ne demek lafı bile
olmaz.zamanı gelince yardım ederim.
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Sevgili noyumberry hayırlı olsun canım.Bereketli günler diliyorum sevgiyle kalın...

Şehnaz dedi ki...

tülaycım hayırlı olsun canım...çok sevindim.bol kazanç diliyorum....sevgiler...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun, daha nice satışların olur inşallah..

sibel dedi ki...

çoook sevindim arkadaşım,devamı gelir inşallah

Unknown dedi ki...

HAYIRLISI OLSUN,İŞLER AÇILSIN BOL SATIŞLAR OLSUN İNŞALLAH.

noyumberry dedi ki...

Belgincim,
şehnazcım, *hepinize canı
♥ Handancım ♥,}gönülden teşekkür
Sibelcim vee ediyorum.
Ninecim..

**Bugün bir sipariş(atkı)daha aldım.Onu yetiştiriyorum..Bu yüzden bloglarınızı gezip yorum yapamıyorum ♥ affola..♥
Hepinize sevgiler..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tebrikler canım.Satışın bol olsun.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

hayırlı olsunn devamı gelirr inş bolbol:D

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

hayırlı olsun kuzum satışın gani gani olsun yetişeme emi:)))

kupia papalina dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun daha nice satışlara inşallahhh...

noyumberry dedi ki...

ŞANSLI*cım,Tuğba*cım,serrpil*cım ve kupia*cım...
hepinize Teşekkür ederim..Siz arkadaşların ve kardeşimin beğenisi olduğu sürece ben seve seve çalışırım.. ♥SevgiLer..*

Nedret dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun.Arkası bol bol gelsin inşallah.Sevgiler.

noyumberry dedi ki...

teşekkürler Nedukcum:))
hepimizin satışları bol olsun
arkası gelsin..sevgiler..

noyumberry dedi ki...

teşekkürler şulecim:))

cecilia dedi ki...

nice satışlara cnm hayırlı olsunn, çok güzel şeyler yapıyosun emeğinin karşılığını alman mutlu etti beni de ;)

noyumberry dedi ki...

Sağol ceciliacım.:)o senin güzelliğin=)
iyi dileklerin de, beni mutlu etti.
sevgiyle kal..