10 Şubat 2010 Çarşamba

BEBEK BERELER



Daha detaylı pasajımdan bakabilirsiniz..

13 yorum:

BirSen dedi ki...

1.cok $eker olmu$! :) Renklerde cok ho$.

noyumberry dedi ki...

Sağol Birsencim:))sevgiler..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Uuuuu çok şeker olmuş bunlar.Eline sağlık canım.
Sevgiler...

noyumberry dedi ki...

teşekkür ederim Şanslıcım:))
sevgiyle kal..

sibel dedi ki...

ben o bereleride giyecek olanlarıda severim.ya arkadaşım torun yaşımız geldi yeni gençlik akıllı hiç evlenmeye yanaşmıyor.sevgiler

Nedret dedi ki...

Renkleri de, örgüleri de çok tatlı. Elinize sağlık.

bahar yorgun dedi ki...

çok cicik olmuş ikisi de ama mavinin rengi başka bir güzel olmuş

Bucanni dedi ki...

Canım günaydın. Sana gelirken nedense yıllardır tanıdığım bir arkadaşıma gidiyo gibi hissediyorum :) Bereler süper. çok öptüm.

noyumberry dedi ki...

Sibelcim;Gerçekten akıllı yeni nesil.
ama erken anne olmanın tadı da başka.
gerçi ben 24 yaşında anne oldum,pek te erken sayılmaz :)

noyumberry dedi ki...

teşekkür ederim Nedret hanım:)
beğenmenize sevindim..


teşekkür ederim Baharcım:)erkek annelerinin tercihi belli oluyor..
sevgiler...


Sanada günaydın Bucannicim:)Tamamen aynı duygular içerisindeyim..Bereler içinde teşekkür ederim..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

bakalım bir gün bana hangisi düşecek:))pembe mi mavimi? sen örersin bana bir sürü....

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

bakalım bir gün bana hangisi düşecek:))pembe mi mavimi? sen örersin bana bir sürü....

noyumberry dedi ki...

hangisi düşerse düşsün bir sürü öreceğim kesin:D
mucxx..