18 Şubat 2010 Perşembe

Eskileri yenileme

Aslında eskileri yenileme değil ama ...İki sene önce Taksimden
hakiki bir deri etek aldım..ama giymek için değil ilerde
çanta yaparım amaçlı..Ve o eteği geçen sene çantaya dönüştürdüm..
makine kullanmasını bilmediğim için, (annem terzi :)))elimde diktim.
Zaten eteğin içi astarlı olduğu için astarlamaya gerek kalmadı.
sadece eteğin boyunu biraz kısalttım. Çıkan parçadan elips
biçiminde parça kestim ve tabanına diktim..Fermuar evde bulunan
eski etekten çıkma..Saplar başka bir çantaya ait..sapların
üzerinde dikiş delikleri olduğu için dikerken zorlanmadım..
içine de yine kendi parçasından cep yaptım..hepsi bu kadar..
Umarım beğenirsiniz..Ben severek kullanıyorum..
SEVGİYLE KALIN:))

10 yorum:

cecilia dedi ki...

kim derki buna eskiden etekti :) bayıldım valla ya şu elde dikme işini ben niye beceremiyorum hani makinem yok zaten bilmiyorumda elde de bu kdar güzel ve pürüzsüz dikemiyorum ben ya hemde deriyii allam ya :) süpersinn noyumberrycim takdirle izliyorum seni :)

Bucanni dedi ki...

Valla canım ne diyeyim harikaaa. Ellerine sağlıkş hazır olsa bu kadar olurdu. Çok öptüm canım.

Unknown dedi ki...

HARİKASIN NE GÜZEL OLMUŞ.BENDE DE KIYIP ATAMADIĞIM DERİ ETEK VE CEKETLER VAR.ŞİŞKOLAŞINCA OLMUYORLAR.ZATEN ELDE DİKMEK GEREK BENCE MAKİNA ÖZEL DERİ MAKİNASI LAZIMMIŞ.DEĞERLENDİRMEK LAZIM SAĞ OL PAYLAŞTIĞIN İÇİN

Şehnaz dedi ki...

öncelikle çok şık olmuş tülaycım...hem elde dikmişsin..hemde mükemmel bir geri dönüşüm sağlamışsın.......ellerine sağlık...çok beğendim.....

noyumberry dedi ki...

Ceciliacım,beğendiğin için teşekkür ederim :))elde dikişi muhakkak yüksük kullanarak dikiyorum..onsuz hiç bir şey dikemem..yüksük olunca deri,kot güderi aklına gelen her türlü kumaşı rahatlıkla dikerim..eğer
kumaş beni çok zorlarsa önceden kalın bir iğneyle dikeceğim yeri delerim..sevgiyle kal..

noyumberry dedi ki...

Sağol Bucannicim,sizler beğendikçe bana daha bir heves geliyor :)
bir tek fermuar dikme konusunda
biraz zorlanıyorum..Keşke eskiden annem dikerken izleseydim..
yani metodunu bilemiyorum,
kararlama dikiyorum,ama yinede uyduruyorum..sevgiler..öptüm..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim ninecim:))
Değerlendir valla iyi olur..
Bende de daha var,hepsine sıra gelir inşallah..Her şeyden çanta yapar oldum artık..sonumuz ne olacak bilmiyorum..sağlıkla kal..

noyumberry dedi ki...

Sağol Şehnazcım,beni şımartıyorsun canım:))Beğenmene çok sevindim..
sevgiyle kal..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

çokta güzel olmuş şeker eline sağlıks:))
benim de deri eteğim var gelince bir gün dikelim beraber canım inşallah...

noyumberry dedi ki...

tşkkrlr serrpilcim.. Gelince hangisini yapceksek:))
Hele bi geleyimde..