12 Mart 2010 Cuma

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜM

Her nekadar ayrı şehirlerde de olsak herzaman kalbim
onunla olan, sevgili bacım ŞekerPerisi beni bu ödüle layık görmüş.
Onu öpüyor ve teşekkür ediyorum..

daha öncede burada yazmıştım ama yine paylaşıyorum..

1.Hiç kimse bana istemediğim bir şeyi asla yaptıramaz.
Küstüğüm zaman bile ancak ben barışmak istersem barışırım.

2.Hayatımda ilk önceliğim saygıdır.herşeyin saygıyla başladığına inanırım..saygı olmadan asla diyenlerdenimdir..

3.Gazetem eski bile olsa hiç açılmadan yani kimse okumadan
ben okumak isterim..Mecbur kalmadıkça okumam.hatta
eşim getirirken okursa sinir olurum..(niyeyse)

4.Ailemi hep yanımda isterim..mümkün olsa hiç bir yere
göndermek istemem..Bu yüzden kışı severim.(bir yere çıkamıyorlar)

5.Kitaplara çok değer veririm onlara asla zarar gelsin istemem.
başkasının iyi bakamayacağını düşündüğüm için kimseye
vermem.(örgücünine beni affetsin) :))

6.Hiç bir eşyamı atmaya kıyamam,mutlaka birşeylere dönüştürürüm.

7.Sinirlenince yanlız kalmak isterim ve kendimi işe veririm.

8.Kuru gürültüyü kafam götürmez..Ama her zaman faydalı
bilgileri almayı ve paylaşmayı severim:))


9.Dışarıdan aldığım kutulu ambalajları yıkama takıntım var.
zaten yıkıyordum ama.. bir gün pazarda teneke yağların üzerine
bir hav havın pislediğini görünce iyice huylandım..Buz
dolabına şişeli ve kutulu ürünleri yıkamadan koymam..

10.Bir de giysilerimi paylaşmasını sevmem..kızım da ortak çıktı
ne yapıcam bilemiyorum?

Size yedi değil on özelliğimi yazdım..
(gerçi insanların özellikleri hiç bitmez)
Bende bu ödülü bütün izleyicilerime gönderiyorum..
Hepiniz sevgiyle kalın..
Not: ÖDÜL SARTLARI :
& Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
& Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
& Ödülün logosunu yayınlayın
& 7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin.
& 7 blogun linkini yayınlayın.
& Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
& Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum.bu arada sayfama yaptıgın ziyaret içinde teşekkür ediyorum.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Eylem,
bloğumu gezip yorum bıraktığın için:)
sevgiler..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

canım bacım teşekkür ederim cavapladığın için sende her zaman kalbimdesin öpüyorum...