29 Mart 2010 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM


Çocuklarınızın eskiyen çoraplarından yine onlar için ,bebeklerine küçük giysiler dikebilirsiniz...





Yukarıdaki gibi burnu ve tabanı eskimiş
çorabı topuk kısmından kesip koncunu çıkarıyoruz.kestiğimiz kısmı teyelleyerek büzdürün.Sonra ters çevirin bebek bereniz hazır.















İsterseniz tepe kısmını dilediğiniz şeyle
süsleyebilirsiniz..
Büyük kilotlu çorabın bel kısmından da
Çorap koncunu oyuncak bebeğinizin beline göre ikiye kesin.
ve ister elinizde, ister makinada dikin.
diğer yarısını ya da başka bir yarımdanda,üst büstiyerini yapın..veee aynı renk ve yöntemlede beresini tamamlayın.
Oyuncak bebeğinizin cicileri hazır..
Bu yöntemle pantalonda dikebilirsiniz..Ozaman tamamen kesmeyip lastik kısmına yakın bir yerde kesmeyi durdurun ve dikin pantalonunuz hazır..
şimdilik bu kadar..Umarım anlatabilmişimdir..
sevgiyle kalın...


















26 yorum:

  1. birde kız doğurursam bu fikirlerin hepsini kullanacağım :)) çok güzel fikirler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Baharcım.beğenmene sevindim..inşallah dileklerin gerçekleşir:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Noyumberry, ne kadar cici olmuş bunlar ellerinize sağlık.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Sağolun Belgin hanımcım..
    ben de sizin bloğunuzu geziyordum..
    kalp kalbe karşıymış..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım harika fikirler bunlar bayıldım. Ben kendime bere yapayım böyle :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Yeşimcim..
    iki tane çorabı kesip yanlardan ekli yaparsan olur..Birde bütün olarak kilotlu çorabın bel kısmından oluyor..Ben denedim..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık, çok sevdim hepsini :) Benim yeğen 11 yaşında, birlikte yapılabilecek bir aktivite gibi görünüyor, elini iğneye ipliğe alıştırmak istiyorum da :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim,Stil Direktörü:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Sağol Serpilcim..bence de birlikte yapabileceğiniz bir aktivite:)
    oyuncak bebeğe de olunca zevkle yapacağını düşünüyorum..yalnız
    iğneye dikkat!
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. küçükken böyle geri dönüşümler yapardım gelinlik falan sen çalışırken hatırlarmısın bilmem...şimdi olsaydı sen dikerdin bebeklerime güzel güzel:))
    öptüm...

    YanıtlaSil
  12. Tülincim ağlattın beni o günlere geri döndüm:( çalıştığım için fazla yardımcı olamıyordum..demet bebeğe mi ?
    kocaman öptüüm..
    bebekler varsa birsürü dikerim..
    sana feda olsun:))
    kocaman öptüüm..

    YanıtlaSil
  13. ne güzel fikir ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  14. I now see that you have a language translator. Yea!!!

    YanıtlaSil
  15. What a great idea. I can't read your blog, but I can look at the photos.

    YanıtlaSil
  16. Aman tanrım böyle fikirler üreten insanlar gördükçe çok acayip özeniyorum. Ben de bir gün böyle yetenekli üretken birisi olurum umarım(: Bu fikre bayıldım umarım kız çocuğum olur da böyle değerlendirmeler yaparım (:

    YanıtlaSil
  17. Süpersin!her zaman derim atmadan düşünmek lazım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. ______████ _
    _____██████ _
    ____████████__________ ▌
    ___███____███_________ █
    ___██_______██__________▌
    __███________█__________▌
    __▌●█________█_________█
    __███_______ █_________█
    ___██_______█________██
    ____________██_______██__▌
    ____█______██______███_ █
    _____▌_____██_____████_█
    __________███___█████_█_█
    ________███__██████__█_█
    ______███__████____██_█
    _____███_█████_████_█
    ____████_██████_███_█__▌
    ___████_█ █__███ _█__██_▌
    __█████_████_▌_█_███_▌
    _█████_██___██___██_█
    _█████_███████_███__█__██
    _███_▌███___██____██_███
    _███_▌█████___███__█__█
    _████_▌▌___█__█_██████
    __██████_████__▌_████
    ___█████_____████████
    ._=--███████████████
    _=--=_-████████████
    =--_=-_=-█████████
    _______,-(''-.,(''-.,*♥*,.-''),.-'')-,________
    ¯¯¯¯¯¯¯¯'-(,.-''(,.-''*♥*''-.,)''-.,)-'¯¯¯¯¯¯¯

    Happy Easter!

    YanıtlaSil
  19. tülaycım,çok güzel bir fikir ..harika olmuş...elllerine sağlık cnım....iyi bir geri dönüşüm olmuş.....sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Umutlu hayat:bloğuma hoşgeldin:)
    güzel yorumun için teşekkür ederim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. julia:Thank you very much.. welcome to my blog:)
    my best regards...

    YanıtlaSil
  22. Kelimelerim yetse;Canım bloğuma hoşgeldin:)Siz gençlerin bizden daha üretken olduğunuzu
    düşünüyorum(: zamanla hepsi olur..
    sevgiyle kal canım..

    Şanslıcım;teşekkür ederim canım.
    atmadan düşüne düşüne çöp eve döncem nerdeyse:D sevgiler..

    sağol şehnazcım:)Daha kazak,hırka pantalon,çorap bir sürü şey yapılıyor ama fotolayamadım..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  23. Dear Pille; Welcome to my blog:)
    your happy ester,too..
    my best regards...

    YanıtlaSil
  24. Az uğraşmazdık barbilere kıyafet dikmeye :)
    Niye ozamn yoktu bu bloglar yaw..

    YanıtlaSil
  25. sevgili sezgi:)haklısın canım..o zaman olsaydı bu bloglar neler neler yapardık:D

    YanıtlaSil