27 Aralık 2009 Pazar

hediye ördüğüm atkı


Bu da oğlumun arkadaşına ördüğüm hediye atkı:))

8 yorum:

BirSen dedi ki...

Atkin süper ho$ olmu$!
Nasil yaptin canim?
Bu arada cok hamaratsin valla..:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

noyumberry'cim renkleri ne kadarda güzel boyunda da çok şık durur ellerine sağlık diyorum

noyumberry dedi ki...

Birsencim teşekkür ederim..
beğenmene sevindim:)
aşağı yukarı tığla 200-250zincir çekiyorum.yani zinciri boğazıma bir kere dolayıp uçları göbeğe gelecek uzunluk diyeyim.herkesin boyuna göre bu zincir az gelebilir.
sonra her zincir deliğine ikişer kere trabzan yapıyorum,ikinci sırada, bir örüyorum öteki deliğe iki kere batıyorum.böyle üç sıra örüyorum..En son sıra kirpi ip ile sık iğne örüyorum..umarım açıklayıcı olmuştur:))

noyumberry dedi ki...

Evet Serpilcim çok şık duruyor :))
kirpi iple kürk gibi oluyor..
bir tane daha hediye ördüm onuda verdikten sonra buraya koyacağım..

BirSen dedi ki...

Canim benim anlatim icin te$ekkürler.:) öptüm seni kocaman.:)

noyumberry dedi ki...

ben de seni öptüm kocaman :)

xeda dedi ki...

çok güzel bir çalışma beğendim kızınız sayesinde blognuzu tanıdım.. xeda

noyumberry dedi ki...

xeda çalışmalarımı beğendiğiniz için teşekkürler:)sevgiler...