23 Aralık 2009 Çarşamba

ESKİLERİ YENİLEME

kazaklarımızı yenileyelim:)))))


Görünümünden sıkıldığınız,yakası dar gelen,ya da benim gibi erken

küresel ısınmaya(Derya Baykalın tabiri) girdiyseniz,kazaklarınızı yenileyebilirsiniz.

Önce,yakalı yada yarım yakalı kazaklarınızı,yakanın

en ucundan başlayıp,dekoltenin nerede bitmesini istiyorsanız oraya

kadar kesin. Daha önce yaptığım için kesilişini resimleyemedim.

Sonra istediğiniz iple ,istediğiniz malzemeyle süsleyebilirsiniz..

Ben floş ve simli iplerle oyaladım:))hepinize kolay gelsin..










10 yorum:

Unknown dedi ki...

sizin için gerçekten erken benim için çok iyi fikir oldu sağ olasın

noyumberry dedi ki...

maalesef erken ama başımda :((
onun için hepsini kestim..
ama çok soğuklarda sokakta giymek kaydıyla boğazlı giyiyorum.

Bucanni dedi ki...

İyi fikir hem güzelde olmuşlar :)

noyumberry dedi ki...

Beğenmene sevindim bucannicim(:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bloguma uğrayıp beni ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Kazaklarını çok güzel değerlendirmişsin.İyi günlerde kullan.
Sevgiler...

noyumberry dedi ki...

Ben de size teşekkür ederim.Bloğunuzu ziyaret ettiğimi fark ettiğiniz için :)
sevgiler..

BirSen dedi ki...

Bu teknigi eski kazaklarima uygulaya bilirim,cok ho$! :)

noyumberry dedi ki...

ben de zaten bazıları eskimişti
onlara uyguladım.boğazı çok sıkanlara da yaptım :))

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam guzel fıkır değerlenmış oluyor ıyı gunlerde kullanın

noyumberry dedi ki...

belguzaranne:teşekkür ederim..
sevgiyle kalın..