23 Aralık 2009 Çarşamba

ESKİLERİ YENİLEME

kazaklarımızı yenileyelim:)))))


Görünümünden sıkıldığınız,yakası dar gelen,ya da benim gibi erken

küresel ısınmaya(Derya Baykalın tabiri) girdiyseniz,kazaklarınızı yenileyebilirsiniz.

Önce,yakalı yada yarım yakalı kazaklarınızı,yakanın

en ucundan başlayıp,dekoltenin nerede bitmesini istiyorsanız oraya

kadar kesin. Daha önce yaptığım için kesilişini resimleyemedim.

Sonra istediğiniz iple ,istediğiniz malzemeyle süsleyebilirsiniz..

Ben floş ve simli iplerle oyaladım:))hepinize kolay gelsin..










10 yorum:

  1. sizin için gerçekten erken benim için çok iyi fikir oldu sağ olasın

    YanıtlaSil
  2. maalesef erken ama başımda :((
    onun için hepsini kestim..
    ama çok soğuklarda sokakta giymek kaydıyla boğazlı giyiyorum.

    YanıtlaSil
  3. İyi fikir hem güzelde olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene sevindim bucannicim(:

    YanıtlaSil
  5. Bloguma uğrayıp beni ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Kazaklarını çok güzel değerlendirmişsin.İyi günlerde kullan.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben de size teşekkür ederim.Bloğunuzu ziyaret ettiğimi fark ettiğiniz için :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Bu teknigi eski kazaklarima uygulaya bilirim,cok ho$! :)

    YanıtlaSil
  8. ben de zaten bazıları eskimişti
    onlara uyguladım.boğazı çok sıkanlara da yaptım :))

    YanıtlaSil
  9. http.//belguzaranne.blogspot.com6 Nisan 2010 19:04

    selam guzel fıkır değerlenmış oluyor ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. belguzaranne:teşekkür ederim..
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil