24 Aralık 2009 Perşembe

AŞURELERİM

Komşularıma dağıttım..Bizde yedik:) Çocuklarım bayıldı...Bende aşurelerimi sizinle paylaşayım dedim:))
malzemeler:
2 su brdağı aşurelik buğday
yarım su brdağı pirinç
yarım su brdağı nohut
yarım su brdağı kuru fasulye
kuru kayısı,kuş üzümü ,sarı kuru üzüm
ve kendi yaptığım portakal şekerlemesi
üzerine: istediğiniz malzemeyle süsleyebilirsiniz.
incir aşuremi kararttığı için içinde sevmem,ama isteyen olursa koyabilir.
ben üzerinde süsleme olarak severim..bol tatlı günler..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

olsada yesek =) ellerine sağlık

noyumberry dedi ki...

siz de bloğuma hoş geldiniz:)
aşureyi koymak ta geç bile kaldım:))ama canınızı çektirdiğim
için de çok üzgünüm:((

noyumberry dedi ki...

Handancım,göndereyim ama;
gördüğüm o perde pilavından sonra
emin değilim artık :)))

Unknown dedi ki...

En sevdiğim lezzet ellerinize sağlık görüntü de harika.

Sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

aa niye =)) bunlarda süper görünüyor bende asure yapamam =) sen asure ben perde pilavı idare edicez artık =))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Bende annemin yapmasını bekliyorum
:(( inşallah hafta sonu yapıcakta yiyeceğiz ağzım sulandı yine hiç dayanamam aşureyede hani,serpil ve handana yazdığım gibi siz yapın bizim canım çeksin bizde yapalım yiyelim kilo alalım valla rejim mejim hakgetire ellerine sağlık canım görüntüsü bile yetti...

noyumberry dedi ki...

Evimin incileri.benimde en sevdiğim lezzettir.keşke hepiniz yakında olsanızda dağıtsam:))sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Serpilcim,senin de canını
çektirdim yaa ..görüntülemeseydim
keşke:(( istersen bir otobüs
atla gel :)))

Arkadaşlar alınmayın hepinizi
beklerim:)))

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

MErhaba, benim bloguma da baklerim,
http://keddynindolabi.blogspot.com/

ŞIKELLA dedi ki...

biri yaPSADA yesem diye annemlere bakınıyorum bende. tarif süper ellinize sağlık

noyumberry dedi ki...

öncelikle bloğuma hoş geldin:))
yeni evliysen tebrik ederim:))
tarif için beni utandırdın:(
kayıtları tekrar düzenlicem..
sevgiyle kalın..

Niz&Der dedi ki...

Ellerinize sağlık süper görünüyor.İtiraf ediyorum benimde canım çekti:)Heralde dayanamayıp bende yapıcam:)

noyumberry dedi ki...

nizvedercim bloğuma hoş geldin:)
mümkün olsaydı gönderirdim =)