24 Aralık 2009 Perşembe

AŞURELERİM

Komşularıma dağıttım..Bizde yedik:) Çocuklarım bayıldı...Bende aşurelerimi sizinle paylaşayım dedim:))
malzemeler:
2 su brdağı aşurelik buğday
yarım su brdağı pirinç
yarım su brdağı nohut
yarım su brdağı kuru fasulye
kuru kayısı,kuş üzümü ,sarı kuru üzüm
ve kendi yaptığım portakal şekerlemesi
üzerine: istediğiniz malzemeyle süsleyebilirsiniz.
incir aşuremi kararttığı için içinde sevmem,ama isteyen olursa koyabilir.
ben üzerinde süsleme olarak severim..bol tatlı günler..

14 yorum:

  1. mrb aramıza hoşgeldiniz şimdi aşure koyulurmu canım çektiyaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. olsada yesek =) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. siz de bloğuma hoş geldiniz:)
    aşureyi koymak ta geç bile kaldım:))ama canınızı çektirdiğim
    için de çok üzgünüm:((

    YanıtlaSil
  4. Handancım,göndereyim ama;
    gördüğüm o perde pilavından sonra
    emin değilim artık :)))

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim lezzet ellerinize sağlık görüntü de harika.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. aa niye =)) bunlarda süper görünüyor bende asure yapamam =) sen asure ben perde pilavı idare edicez artık =))

    YanıtlaSil
  7. Bende annemin yapmasını bekliyorum
    :(( inşallah hafta sonu yapıcakta yiyeceğiz ağzım sulandı yine hiç dayanamam aşureyede hani,serpil ve handana yazdığım gibi siz yapın bizim canım çeksin bizde yapalım yiyelim kilo alalım valla rejim mejim hakgetire ellerine sağlık canım görüntüsü bile yetti...

    YanıtlaSil
  8. Evimin incileri.benimde en sevdiğim lezzettir.keşke hepiniz yakında olsanızda dağıtsam:))sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Serpilcim,senin de canını
    çektirdim yaa ..görüntülemeseydim
    keşke:(( istersen bir otobüs
    atla gel :)))

    Arkadaşlar alınmayın hepinizi
    beklerim:)))

    YanıtlaSil
  10. MErhaba, benim bloguma da baklerim,
    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. biri yaPSADA yesem diye annemlere bakınıyorum bende. tarif süper ellinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. öncelikle bloğuma hoş geldin:))
    yeni evliysen tebrik ederim:))
    tarif için beni utandırdın:(
    kayıtları tekrar düzenlicem..
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık süper görünüyor.İtiraf ediyorum benimde canım çekti:)Heralde dayanamayıp bende yapıcam:)

    YanıtlaSil
  14. nizvedercim bloğuma hoş geldin:)
    mümkün olsaydı gönderirdim =)

    YanıtlaSil