22 Aralık 2009 Salı

GERİ DÖNÜŞÜM




Geri dönüşüm etkinliklerine devam...
Eskiden evlerimiz de eskiyen yani bozulan çok teyp kasetlerimiz olurdu,
o zaman küçük olduğum için onları değerlendiremez atılınca da çok
üzülürdüm:((
(onları da değerlendirmenin yolunu buldum bir ara anlatıcam)

Şimdi teknolojiyle beraber,cd ler üst üste yığılmış durumdalar.Bir yanım onları at diyor,bir yanım değerlendir diyor.Ben de ikincisini seçtim..
bir iki örnek sunayım..
1.önce cd nin ebatlarında istediğiniz malzemeyle alt taban oluşturun.ben kirpi iple yuvarlak bir parça ördüm cd nin üzerine yapıştırdım.Onun da üzerine
istediğiniz her şeyi yapıştırabilirsiniz sınırsız.Ben kızımın bebeğini,boyadığım badem ve meşe palamudunu,salyangoz kabuklarını koydum .Birde mum koyduk mu kendi emeğimiz olan bir süs olmuş oldu:))
2.bloğumun başların da anlattığım gibi,cd yi örerek çanta yapabilirsiniz.
3.üzerine istediğiniz yapışkanlı bir kağıt yapıştırarak bardak altlığı yaparsınız.
4.cd leri üst üste yapıştırıp 15-20 tane kadar üzerinde kalan yere
bir mum ya da bir gül koyabilirsiniz..
şimdilik bu kadar.sevgiyle kalın:))

4 yorum:

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

cd den bardak altlığı çok güzel bir fikir hem değerlendirmiş hemde değişik bir hava vermiş oluruz bende deniyeyim, ellerine sağlık noyumberry 'cim :)))

noyumberry dedi ki...

sağol Serrpilcim cd ler çok birikmişti üstüme üstüme geliyorlardı:))birer ikişer elden
çıkarayım dedim..

BirSen dedi ki...

CD´le geri dönü$üm fikirleri cok güzel canim.:)
Payla$im icin te$ekkürler!:)

noyumberry dedi ki...

Birsencim sağol şekerim:)fikir verebildiysem ne mutlu bana:))