12 Ekim 2012 Cuma

Yeni Yaka Kolyeler

Emeksensin satış dükkanına ekledim


Emeksensin satış dükkanına ekledim





Bunlar da yeni yaka kolyelerim :)
Daha önce yaptığım buradaki ve buradaki dantel kolyelerime ve buradaki diğer yaka kolyelerime yenilerini ekliyorum :)

Diğer yaptıklarımı da vakit bulduğumda daha doğrusu fotolarını çekince ekleyeceğim..daha çook işim var çok..

Göz kapaklarım yer çekimine yenik düşüyor,hepinize iyi geceler diliyorum:))Mutlu hafta sonları..

Sevgiyle sağlıkla kalın :)

12 yorum:

Elisi Defteri dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, yakma güller çok yakışmış, elinize sağlık.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Elişi defteri..Yakma yöntemiyle gül çalışmaya bayılıyorum,hem küçük kumaşlar değerleniyor hem de ortaya değişik şeyler çıkıyor..Sevgiyle kalın:)

GÖNÜL dedi ki...

uzun zamandır uğrayamıyordum harika görünüyorlar ellerine sağlık

noyumberry dedi ki...

Hoş geldin Gönülcüm :)teşekkür ederim..Ben de yaz boyunca yoğunluktan doğru düzgün kimseye uğrayamadım..Şimdi şimdi blogları gezmelere başladım.sevgiler..

Nedret dedi ki...

Bunlar da çok hoş, havalı:))

SEMYIL dedi ki...

harika olmuş. yakma güller hele çok güzel. yakmak kolayda kıvamını tutturmak hele hele açık renk kumaşlarda çok riskli. ama sizinkiler muhteşem:)) ellerinize sağlık bol bol bereketli satışlarınız olsun :))

noyumberry dedi ki...

Teşekkürler Nedret ablacım,senden geçerli not aldım sa tamamdır:))

noyumberry dedi ki...

Bu güzel sözleriniz için teşekkür ederim:)
Ben de yakma yöntemiyle çiçek çalışmayı çok seviyorum..Ben mumla çalışıyorum,kumaşın kararmaması için mumun kenarlarında biriken sıvı mumu akıtmak gerekiyor,yoksa kumaşta is yapıyor..Küçük bir çiçek yapacaksam çakmakla yakıyorum..
Sevgilerimle:)

Adsız dedi ki...

çok çok güzel olmuşşş bayıldım bu kadar mı güzel olur bir kolye emeğinize ellerinize sağlık

noyumberry dedi ki...

Ben de övgü dolu sözlerinize çok çok teşekkür ederim:)Sevgiyle kalın..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok şık.. özellikle 2. fotoğrafa bayıldım.. bol kazançlar..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Emine hanım,sade olması açısından facede de ikinci fotoyu beğendiler..