15 Ekim 2012 Pazartesi

Papatyalı Keçe Yaka Kolye

Herkese günaydın :)

Tüm isteklerimizin gerçekleşeceği mutlu haftalar olsun:)

Hafta sonu yine iki yaka kolye yaptım..Bu sefer keçeden yaptım yakaları,
boş zamanlarımda yaptığım küçük parçaları değerlendiriyorum..

Keçeden kestiğim yaka şekline,keçe çiçekleri ve yakma yöntemiyle yaptığım gülleri yerleştirdim..Altın kaplama kelebek ve swarovski taşla tamamladım..Fotolamak için güneşin çıkmasını bekledim ama yine de arka fon biraz gri çıktı..


Emeksensin'e ekledim


Yaka kolyenin arkası düzgün,keçe de kaşındırmasın diye kumaşla kapladım :)
Boyundan bağlanan ipi sayesinde her boyuna uyar..
Şimdilik hoşçakalın mutlu haftalar..

Sevgiyle sağlıkla kalın (:

3 yorum:

Unknown dedi ki...

aaaaa ne şık olmuş yaaaa.ellerine sağlık arkadaşım

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Hürremcim..senin yaptıklarına ve değerlendirmelerine de ben bayılıyorum..Kızımla takipteyiz seni:)sevgiyle kal canım..

örgü tasarımları dedi ki...

bayıldımmm ellerınıze saglıkk..şahane olmuşşş...