22 Ekim 2012 Pazartesi

Pembe,İşli Keçe Yaka Kolye


Günaydın,tüm haftanız mutlu geçsin :)
Artık kış kendini ufak ufak hissettirmeye başladı.Sobaları yakmaya başladık..Dün yer gök delindi,bir fırtına deniz görünmüyor o derece.
Şimşekler çakıyor gök gürlüyor tabiki pc yi de açamadım ee napcaz  
o zaman sıcacık yanan sobanın arkasında yaka kolyelere ve yeni cicilere devam(:
 Bu sefer uçuş uçuş bir yaka olsun istedim,düşündüğüm bu değildi ama ortaya böyle bir şey çıktı.Organze kumaşları daire şeklinde kesip yoyo yaptım,yakanın bir tarafını bu yoyolarla doldurdum,
diğer tarafını da çiçek şeklinde ki pullar ve kum boncuklarla işledim.Bağlanma yerini kurdelayla tamamladım..

Emeksensin ve Etsy'de satışta


Sevgiyle sağlıkla kalın :)

8 yorum:

Back to Black dedi ki...

sana ne diyeyim ben harika bir şey olmuş yine tek tek uğraşmışsın ellerine sağlık canım :)

Marifetli Cadı dedi ki...

Tülaycım ne kadar cici şeyler, ne kadar farklı ürünler yapıyorsun helal olsun sana, iş yoğunluğundan dolayı sitelere pek giremiyorum yorum bırakamam bu nedenle, bir geliyorumki neler neler döktürmüşsün. Nazarlar değmesin sana, bol satışların olsun. Mutlu bir hafta diliyorum....

Elisi Defteri dedi ki...

Pek şeker olmuş, BAYILDIMMM:))
elinize sağlık.

Mirayın annesi dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ
KENDİ BLOĞUMADA BEKLERİM www.gulhanmiray.blogspot.com

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Pınarcım,valla tek tek uğraştım ellerim uf oldu:D

noyumberry dedi ki...

Özlemcim teşekkür ederim canım..Özellikle farklı ürünler yapmaya çalışıyorum ki başkalarını taklit etmemek adına..Yeterki işlerin yoğun olsun biz buradayız:)sana da mutlu bir hafta diliyorum..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Elişi:)aslında yaptığım bu model küçük çocuklar için de oluyor..Arkadaki kurdelasını tam sıkı bağladığınızda küçüklere de oluyor..Yani hem kızı hem annesi takabilir:))

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Gülhan,bloğuma hoş geldin..En kısa zamanda sizin de bloğunuza uğrayacağım..