3 Ekim 2011 Pazartesi

ÖRGÜ BİLEKLİK ..



Hepimize mutlu,sağlıklı ve güzel bir hafta olsun =) Günaydın!!


Bu aralar biraz yoğun olacağım toplu keçe kitap ayraçları siparişi aldım =)

Bir kaç gün önce yaptığım ama bir türlü yayınlayamadığım 
örgü bilekliği sizlerle paylaşıyorum .
diyeceksiniz ki bu örgü boncuklu tasarımlarından gına 
geldi..Ama napayım yaptığım her tasarımda benden bir 
şeyler olsun istiyorum (:


Bakmak isterseniz PASAJIMA ve BUTİĞİME ekledim..








Sevgiyle sağlıkla kalın(:

16 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Ellerine sağlık, bereketli kazançların olsun:)

noyumberry dedi ki...

teşekkür ederim Elifcim:)güzel dileklerin için sağol ..sevgiler..

GÖNÜL dedi ki...

bol kazançlar arkadaşım çok şirin bileklikler ellerine sağlık

canan dedi ki...

bu güzelliklere bakmak hoş oluyor ellerinize sağlık hayırlı bol kazançlar

Mutlu Eller dedi ki...

Çok şık her zamanki gibi...

Back to Black dedi ki...

gına falan gelmedi ben de başlıycam senden heveslendim her biri farklı birbirine benzemiyor ellerine sağlık canım bol satışlar:)

Şehnaz dedi ki...

canım sen bu işte bayağı ilerledin..yine harikalar yaratmışsın..ellerine sağlık..

noyumberry dedi ki...

Sevgili canan ve gönülcüm:)güzel dilekleriniz için teşekkür ederim..
sizin beğenileriniz benim için
önemli :)
sevgiyle kalın..

Teşekkür ederim sevgili Semi :)
sevgiler..

Back to black :)teşekkür ederim heveslendirdiysem ne mutlu bana..
örmesi çok zevkli bitince paylaşırsın:)sevgiler..

Teşekkür ederim şehnazcım:)sevgiler..

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Her bir objeyi çok güzel kullanarak bence harika işler ortaya çıkarıyorsunuz. Ellerinize sağlık, bereketli kazançlar olsun...

*kelebekana*-* dedi ki...

çok zevklisiniz ..renk uyumu harika ..

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

noyumberry dedi ki...

Antep gelini;)teşekkür ederim canım..her yaptığım tasarımda bir öncekinden daha iyisini yapmaya çalışıyorum,sizler de beğeniyorsanız ne mutlu bana:)sevgiler..

kelebekana:)İltifatınız için teşekkür ederim..sevgiler.

Sağolun mevdoş hanım:)
sevgiyle kalın..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bu topçuklara bayılıyorum hele bide kombinlenince dahada güzel oluyor. Ellerine sağlık abla, bol bol kazançlar

noyumberry dedi ki...

Yetenek sizin:)Teşekkür ederim canım..sevgiyle kal..

GÜLDEN TAKI dedi ki...

Tülay hanım bloğunuz güzel çalışmalarınız ve pratik önerilerinizle beni çok etkiledi.Ellerinize sağlık bol kazançlar dilerim.Sevgilerimle..:)

noyumberry dedi ki...

Gülden Takı:)bloğuma hoş geldiniz Gülden hanım..
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın :)