28 Ekim 2011 Cuma

CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN



29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..








Cumhuriyetimiz öyle zannolunduğu gibi zayıf değildir. Cumhuriyet bedava da kazanılmış değildir. Bunu elde etmek için kan döktük. Her tarafta kırmızı kanımızı akıttık. İcabında müesseselerimizi müdafaa için lâzım olanı yapmağa hazırız... 


Gelecek nesillerin Türkiye de Cumhuriyetin ilanı günü, ona en merhametsizce hücum edenlerin başında, cumhuriyetçiyim iddiasında bulunanların yer aldığını görerek şaşıracaklarını asla farz etmeyiniz! Bilâkis, Türkiye'nin münevver ve cumhuriyetçi çocukları, böyle cumhuriyetçi geçinmiş olanların hakikî zihniyetlerini tahlil ve tesbitte hiç de tereddüde düşmeyeceklerdir.MUSTAFA KEMAL ATATÜRK..

4 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Harikasın Tülaycım bayıldım.
En büyük bayramımız kutlu olsun.
sonsuza kadar yaşaması dileğiyle..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Nur hanımcım..
Haklısınız en büyük bayramımız bizim,hepimize kutlu olsun..

"BENİM NÂCİZ VÜCÛDUM ELBET BİR GÜN TOPRAK OLACAKTIR;
FAKAT, TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR"
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK..

mehtap kuzucu dedi ki...

cumhuriyet bayramınızı kutlar,nice bayramlara diyerek sevgilerimi yolluyorum...

noyumberry dedi ki...

Mehtap kuzucu:)canım teşekkür ederim,ben de nice cumhuriyet bayramlarını birlikte kutlamak dileğiyle diyorum:)Sevgiyle kal..