17 Eylül 2012 Pazartesi

Yaz Bitti Ve Ben Buralara Geri Geldim :)

Herkese Günaydın :)
Bugün okula başlayan tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında başarılar ve iyi dersler dilerim :) 

Sonbaharın gelmesiyle,yaz sezonu ve benim stand olayım bitti..
Ramazan ayının girmesiyle işlerim biraz gerilese de  genel anlamda yaz sezonum güzel geçti..Yeni yeni insanlar tanıdım,sanatçılar geldi..Hürrem ekibi,bizim limanda bu sezondaki ilk bölümünün bir sahnesini çekmiş..Gece yarısı çekildiği için biz göremedik..

Bu arada oğlum ve kızım aralıklarla Antalya'ya amcasının yanına gittiler..Kızım Ankara'ya da uğrayıp cuma günü geldi..Evde onlarsız kalmak ne kadar zormuş,alışmakta çok zorlandım..:((

Dün ve bugün hava çok berbat ,şu anda gök gürlemesi başladı ve ben pc'yi kapatmak zorundayım:( 
Geçen sene trafoya yıldırım düşmesi sonucu çoğunun modemleri ve pcleri yandı..Benimde dahil,modemden kıvılcımlar çıktı..
Telefoncular telefon kablosu bağlantısını kapatsaydınız bir şey olmazdı dedi ben de o günden beri kapıyorum..

Şimdilik hoşçakalın:)

Sevgiyle Sağlıkla Kalın

Hiç yorum yok: