20 Nisan 2012 Cuma

Herkese Günaydın (:

   On günlük böbrek hastalığı maceramdan sonra tekrardan buradayım..Meğer buraları ne kadar seviyormuşum;)
On gündür yatakta yatmaktan çok sıkılmıştım..pc yi elime hiç alamadım,kim bilir ne yenilikler olmuştur bloglarda..
Sabahdan beri geziniyorum her yere bakıyorum:))
izleyici sayım artmış,mesajlar birikmiş..sağlık olsun..



Tabi hastalığımdan beri hiç bir şey üretemedim,yatakta içim içimi yedi:) ama daha önce yaptığım örgü boncuklu mor güderi küpemi yayınlıyorum..
  Şu an sadece Etsy'e yüklemişim,diğer dükkanlarıma vakit buldukça ekleyeceğim:)




Hepiniz sevgiyle sağlıkla kalın :)

32 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Allah tekrarından korusun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nedret abla inşallah diyeceğim ama adet edindi her sene tekrarlıyor..
      Benden de sevgiler..

      Sil
  2. çok geçmiş olsun. şimdi iyiysen sorun yok. evet mümkünse hep sağlık olsun:) küpeler çok şık. eline sağlık.
    dikkat et kendine noyumberry'cim.
    sağlıkla kal
    hoşçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,şimdi daha iyiyim..Sağlık gibisi yok valla..
      küpeler için yorumuna da teşekkür ederim..sen de sağlıkla kal..sevgiler..

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun canım. Her zaman sağlıklı olman dileğimle.
    Küpeler çok hoş, hayırlı satışların olsun inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyancım güzel dileklerin için teşekkür ederim..Hepimizin satışları bol olsun..Benden de sevgiler..

      Sil
  4. Geçmiş olsun.Ellerinize sağlık küpenin rengi de modelide çok şeker

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun, ellerinize sağlık ayrıca renk çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. Tülaycım geçmiş olsun canım,kendine iyi bak sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nuraycım bakıyorum ama ben de anlamadım :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun,eviniz neşe dolsun,baharınız mis koksun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Ruhsar hanım :)

      Sil
  8. cok gecmış olsun.blogunuzu yenı keşfettım.benim blogada beklerim :)
    http://nulkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloğuma hoşgeldiniz..:)

      Sil
  9. Tülaycım şimdi okudum. Çok geçmiş olsun. Allah nazarlardan korusun.....Bu arada küpe çok şık olmuş...Ellerine sağlık...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sağolasın Bernacım şimdi biraz daha iyiyim..Yediklerime,içtiklerime dikkat etmeye çalışıyorum..Küpeler için de teşekkür ederim..Benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,Allah acil şifalar versin..Küpeler çok zarif,ellerine sağlık...SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz ve küpeler için teşekkür ederim.Benden de sevgiler..

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun, böbrek ağrısı çok fenadır süründürür insanı :(

    Küpeler şahane elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Haklısınız tabiri caizse süründürüyor valla :(
      Şimdilik kontrol altına aldım..

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun...Bu arada küpeler çok şık..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Çoook geçmişler olsun. benim de başıma geldi. sancısı çok kötü oluyor. küpeler de süper ellerine sağlık. hemen butiğine bakmalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Evet sancısı dayanılmaz..size de geçmiş olsun..
      Küpeler için de teşekkür ederim :)

      Sil
  15. gercekten guzel bir beceri , cok begendim emeklerinize saglik , gecmis olsun :)

    YanıtlaSil