29 Nisan 2012 Pazar

Doğal Taşlı Dantel Yakalık..


Herkese günaydın,mutlu pazarlar :)


Bugün dışarı da harika bir hava var..Çıkabilirsem biraz gezmek istiyorum.Şimdilik böbreklerimde bir sorun kalmadı gibi görünüyor..bir kaç haftadır çıkıp gezemedim şöyle etrafı bir kolaçan edeyim..Bakim doğa bensiz ne yapıyor :P


İki gün önce otururken elimden dökülüveren dantel yakalığımı paylaşıyorum,örmesi çok kolay ve de zevkli.
Ben yirmi numara tığ ile ördüm,boynuma göre zincir çekip ilk iki sırasını sık iğne geri kalan sıraları da zincir çekerek tamamladım..Zincir sayısını her sırada arttırdım..
En son sırada daha önceden ipe dizdiğim doğal taşları(en zor kısmı burası) ikişer üçer alarak kolyeyi tamamladım..


Değişik renkleri de arkasından geliyor..Yine dün,siyahını bitirdim bugün fotosunu çekip yükleyeceğim..
Yazın elbiselerle şık duracağını düşünüyorum..Umarım güzel olmuştur (:





Sevgiyle Sağlıkla Kalın :)

21 yorum:

cerenim.com dedi ki...

ben çok beğendimmm

birincisin dedi ki...

Çok güzel ve kullanışlı bir dantel yakalık olmuş,ellerine sağlık..Sevgiler:))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

harika olmuş.ellerin dert görmesin.bu arada çok geçmiş olsun canım.uzun zaman böbreklerinden çekmiş biri olarak acısını biliyorum.ama şimdi çok iyiyim o anlamda.arı sütü ve propelis mucizeler yarattı bende.mutlaka denemelisin.

Begonvilli Ev dedi ki...

Harika, harika harika! Bana çok hitabeden bir takı olmuş!

mavi dedi ki...

çok güzel olmuş yaaa.. hemen tığ ip alıp örnek çıkarmalı :))

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederimmm..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim,ben de kullanışlı olacağını düşündüm..
Benden de sevgiler :)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Alanaycım,sana da geçmiş olsun..Tavsiyen için de araştırma yapacağım..Sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim..

noyumberry dedi ki...

Beğenmene sevindim canım,bence de hemen başla..Çok çabuk da bitiyor..:)

canan beycan dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok şık olmuş.Gerdanlar bayram edecek.:))

Nesrin dedi ki...

Öncelikle çok gemiş olsun...
Yaka da elinizden çıkan diğer her şey gibi harika yine, emeğinize sağlık:)

okuyan dedi ki...

Daha iyi olmana sevindim canım.
Bence de renk renk ör, çok güzel olmuş çünkü.
Sevgilerimle:)

ozlems.corner dedi ki...

Çok şık,bayıldım,ellerine sağlık...

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim =)yaz geldi bayram etsinler valla:))

noyumberry dedi ki...

Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum..Böyle yorumlar alınca çok seviniyor ve mutlu oluyorum :)sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Ayşimcim,ip olduğu için,zincire alerjisi de olanlar rahat rahat kullanır diye düşündüm..Renk renk yapmayı planlıyorum..sevgiyle kal:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim:)

AsOrTiK dedi ki...

elime tığ ve ip alsam benim de elimden böyle güzellikler dökülüverir mi dersin sevgili noyumberry. ne kadar mütevazısın:))
çok şık olmuş, ellerine sağlık.
doğa ne yapıyormuş sensiz, bir yaramazlık yoktur umarım:))
sevgiler, sağlıklar...

noyumberry dedi ki...

Sen eline tığı al gerisi gelir,daha da güzeli dökülür:))
Doğaya çıkamadım bir türlü:(
Eşimi yakalamışken,evde yapılacak işleri yaptık..Sobaları kaldırdık,perdeleri çıkar yıka,tak biz kadınların işi biter mi?
Hem de hava çok güzel ama rüzgarlı idi,hazır hastalıktan kalkmışken tekrar çıkıp üşütmeyeyim dedim ve vazgeçtim..
Benden de sevgiler..

Mutlu Eller dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım hep güzel haberler gelir sizden...
Kolye tam yazlık gerçekten, çok çok güzel, elinize sağlık.