31 Ekim 2010 Pazar

29 Ekim 2010 Cuma

CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN


Cumhuriyetimizin 87. yılını kutlarken,bu bayram havasının hep
sürmesini,ilerki yıllarda artarak devam etmesini isterim..



HEPİMİZİN CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN



27 Ekim 2010 Çarşamba

DOLU DOLU BİR SENE


Sanki dün gibi..Yüksek duvarı tırmanmış,bir çocuğun gururuyla,arkama dönüp baktığımda bayağı da yol almışım diyorum..Bugün bloğumu açalı tam bir yıl olmuş:)
Ve bloğumu açarken,gazete sayfalarına ve blogları izlemekten öteye gidemeyen ben çooookkk yol katetmişimmm((:
Bu yolu katederken,bir çok dostluklar edinmişim ve çok şey paylaşmışım:)Ve bu bloğum varoldukça paylaşmaya da devam edeceğim:))

İYİKİ VARSINIZ:))

SEVGİYLE KALIN

23 Ekim 2010 Cumartesi

FACEBOOK TANITIM ETKİNLİĞİMİZDE BENİM BLOĞUM VE PASAJIM TANITILIYOR




23 EKİM CUMARTESİ GÜNÜ ETKİNLİK DOLAYISIYLA BENİM BLOĞUM , PASAJIM ve BUTİĞİM TANITILIYOR.:))

EKİM SONUNA KADAR BENDE TÜM ÜRÜNLERİMDE %30 İNDİRİM YAPTIMM ...


BEĞENDİĞİNİZ ÜRÜN İÇİN MESAJ ATIN Kİ İNDİRİMLİ FİYATTAN SİZE SATIŞ AÇAYIM ..

KEYİFLİ ALIŞVERİŞLER ..



 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 





Hepsini pasajıma ve butiğime ekledim..

Sevgiyle kalın..

21 Ekim 2010 Perşembe

FACEBOOK TANITIM ETKİNLİĞİMİZ

Günaydınlar:)) bir kaç gündür bloğuma birşeyler ekleyemiyorum..
Çünkü  sevgili Sesiberin organize ettiği Facebooktaki tanıtım etkinliğine katıldım.(facebook üzerinden el yapımı ürün ve malzeme
satışı yapanlar için tanıtım etkinliği).
Katılan arkadaşlarımızın pasaj ya da bloglarındaki yapmış olduğu ürünleri facede tanıtıyoruz..Sibel Bayraktar arkadaşımıza bu etkinliği düşünüp hayata geçirdiği için teşekkür ederim..
Bu arada da kurada çıkana kadar değişik ürünler üretmeye devam:)) O yüzden çok yoğunum bloglarınıza uğrayamazsam şimdiden



özür dilerim:((
Şimdi bir kaç ürünümü paylaşayım..


pasajımda ve butiğimde

pasajımda ve butiğimde




pasajımda ve butiğimde .........SATILDI........

hepiniz sevgiyle sağlıkla kalın..

18 Ekim 2010 Pazartesi

16 Ekim 2010 Cumartesi

15 Ekim 2010 Cuma

PEMBE SATEN ÖRGÜ KOLYEM:)

Yağmurlu bir cuma gününden size günaydınlar diliyorum :):)
Hava çok kapalı ve kasvetli :(
Yağmur sis şeklinde çisil çisil yağıyor..Platesimi yaptım..
(fit olmak lazım dimi :D )
Pasajıma ürünümü yükledim..
Şimdi de sizinle, yapmış olduğum kolyeyi paylaşıyorum..




Pasajıma ve Butiğime ekledim
 
Sevgiyle sağlıkla kalın :))

13 Ekim 2010 Çarşamba

AKİK TAŞLI ve DENİZCİ ÖRGÜ KOLYEM :)

Bu günlerde içimde  değişik değişik kolye yapmak isteği doğdu :))
Sizlerle gün gün paylaşacağım..tabii ev işlerinden vakit bulabilirsem..
Birde hala netimdeki sorun hallolmadı.. Üç dakkada bir kesiliyor :((

Şimdi kolyeye geleyim..

Kolyenin bir bölümü, acrilik boncukların gurumi tarzıyla örülmesinden ve zincirin,simli nakış ipiyle örülerek kaplanmasından oluşmuştur..Diğer tarafı kırıklı doğal taşların örülmesinden oluşmuştur..Mumlu ip ve kahverengi akik taşla tamamlanmıştır..

Pasajıma ve Butiğime ekledim bile..





Bu kolyemi ise,Yine boncukları sık iğne kapladım ve zincire monte ettim ..
Kırmızı saf ipekle tamamladım..

SEVGİYLE KALIN

11 Ekim 2010 Pazartesi

ÖRGÜ MODELLER

Bir kaç gündür bloğuma girip yazı yazamadım..Malum kış geldi ,Kış gelince en önemli sorun ısınmaktır..
Bizde bu sorunu ortadan kaldırdık :)
Burası odun köyü olduğu için ,kışın genellikle odun yakılıyor..
Cuma günü beklediğimiz odunlar geldi ,bıçkıcıya kestirdik..Dün de oğlumla taşıyarak yerleştirip istifledik.
Bu günde her tarafım hamlamış ağrıyor :(     
Dinlenmek lazım ama çocuklar olunca dinlenilmiyor malesef..

Bu arada gecikmelide olsa postam yerine ulaşmış:):)

Şimdi de yeni yaptığım modelleri pasajıma ve butiğime ekledim..
veee sizlerle paylaşayım dedim(:



Pasajıma ve Butiğime ekledim





Pasajıma ve Butiğime ekledim



sevgiyle kalın

7 Ekim 2010 Perşembe

GÖNDERDİĞİM KARGOO DAHA GİTMEDİ :(



İstanbul'a sadece 2 saat uzaklıktayım..Pazartesi günü ücreti uygun oluyor diye ptt kargoyla bir paket gönderdim anadolu yakasına, hala alıcının eline ulaşmamış????? şaşırdım yaaa..
Nasıl olur anlamıyorum İstanbul'a 4 günde giderse diğer illere gönderimi düşenemiyorum valla..
Önceden gönderdiğim kargolar büyük şehirlere bir iki günde ulaşıyordu ..geçen sene iki günde kargo gönderdim Ankaraya..
Ben mahçup oluyorum gönderim yaptığım kişilere:(
Sanki benim sorunum gibi ..
Çok sinir olduğum için sizlerle paylaşmak istedim..

sevgiyle kalın:)

5 Ekim 2010 Salı

HEEEEYYYOOO HALA OLDUM :):)

                                        ~~~~~~~~~~~

Dün öğlen kardeşim şekerperisinin  haberiyle  hala olduğumun haberini aldım :)) Bunca sene sonra yeniden çocuk sahibi olmuş kadar sevindim.. :)
Tosuncuk kızımızın,tüm güzellikleri yaşaması dileğiyle [:

İlerleyen zamanlarda resimlerini sizlerle paylaşacağım. .

sevgiyle kalın

3 Ekim 2010 Pazar

RENK RENK KURDELE BİLEKLİKLER

Yazın çok talep alan renk renk kurdele bilekliklerimden bir kaçını ekledim..
Diğerlerinin fotolarını çekemedim daha..

Birde aklıma gelmişken geçen günü bir postumda Tommy'den bahsetmiştim,meşhur oldu benim oğlum :)
Bir hafta önce Emre Aydın şarkısına klibi bizim kasabada çekmiş.
(Geldiğinden benim haberim bile yokk)
klibin başlangıcında Emre Aydın bizim tommy'i seviyor,şarkısına devam ediyor..Sonlarına doğru tommy koşarak Emre Aydın'ın
sırtına sürünerek oradan geçiyor..Çekim yaparken bilerek mi çağırdılar bizimki mi kaçtı da klibe girdi orası muamma bilmiyorum:)
videosunu da posta ekleyemedim :(



Butiğe ve pasaja ekledim


Butiğe ve Pasaja ekledim

Butiğe ve Pasaja ekledim

SATILDI


SATILDI

Sevgiyle kalın mutlu haftalar(:


SÜSLÜ KEÇELERE DEVAM :)

Dün eklediğim keçeler ayırtıldı..Ben deee yenilerini yaptım..daha ekleyeceğim çok şey var ama fotoğraflarını çekerken
ışığı ayarlamak beni yoruyor..Biraz zahmetli oluyor :S

Mutlu pazarlar:)

PASAJA EKLEDİM BİLE




1 Ekim 2010 Cuma

YENİ CİCİLERİM :)

Pasajımda sipariş alıp satış yapınca iyice gaza geldim ve Ekim ayının 10'una kadar indirimime devamm..
veee yeni yaptığım ürünlerden bir kaçı..


Butiğime ve Pasajıma ekledim

SATILDI

SATILDI............


Butiğime ve Pasajıma ekledim...SATILDI


Butiğime ve Pasajıma ekledim

Butiğime ve Pasajıma ekledim

Bloğa resim yüklemek artık ne kadar işkence oldu:(

2 saattir anca resim yükledim..Bir de netim gidip geliyor..
tam sinir küpü oldum :(
neyseee  bunlar neşemi hiç bir zaman bozamaz(:

Sevgiyle sağlıkla kalın..Mutlu hafta sonları :):)