13 Ekim 2010 Çarşamba

AKİK TAŞLI ve DENİZCİ ÖRGÜ KOLYEM :)

Bu günlerde içimde  değişik değişik kolye yapmak isteği doğdu :))
Sizlerle gün gün paylaşacağım..tabii ev işlerinden vakit bulabilirsem..
Birde hala netimdeki sorun hallolmadı.. Üç dakkada bir kesiliyor :((

Şimdi kolyeye geleyim..

Kolyenin bir bölümü, acrilik boncukların gurumi tarzıyla örülmesinden ve zincirin,simli nakış ipiyle örülerek kaplanmasından oluşmuştur..Diğer tarafı kırıklı doğal taşların örülmesinden oluşmuştur..Mumlu ip ve kahverengi akik taşla tamamlanmıştır..

Pasajıma ve Butiğime ekledim bile..





Bu kolyemi ise,Yine boncukları sık iğne kapladım ve zincire monte ettim ..
Kırmızı saf ipekle tamamladım..

SEVGİYLE KALIN

8 yorum:

Nedret dedi ki...

Akik taş çook güzel. Pırıl pırıl.

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

oohhh denizci süper olmuşş:))
eline sağlıks..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Nedret hanımcım:)
sevgiler..


Sağol bacım:))öptüm..ee denizci eşi olunca tasarımlarda o yönde oluyor..Deniz kabuklu kolye falan:D
öptüümm

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Seker gibi olmuslar,eline saglik...

GÖNÜL dedi ki...

akik taşı çok hoş diğer çalışmalarlada çok güzel bütünleşmiş renk uyumlarınız süper:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ikiside birbirnden şık ve havalı olmuş,ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Sevgili noyumberry, malesef ev işleri dışarıdaki işler yoğun olunca
bloğla ilgilenme zamanı azalıyor bu aralar gece bloğlara baka bilir oldum o da kısa bir zaman sanırım işlerimi hallettimmi kendime zaman ayıracam inşallah.

Kolyeniz çok zarif olmuş ayrıntılar harika ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın.....

noyumberry dedi ki...

Bir terazikızı:)teşekkür ederim canım:)sevgiler..


Gönülcüm :)teşekkür ederim canım
..pasaj mavi kolyeyi beğenmiş ve pasaj kullanıcılarına maille dağıtmış:):)

Yeteneksizin:)Canım beğenmene sevindim..Sevgiler..

Sevgili Belgin hanımcım:)İşler hiç bitmiyor..Hele ayrıntılara takıldımmı hiç bitmiyor..
Kolye için görüşlerinize teşekkür ederim..
Sevgiyle kalın..