7 Ekim 2010 Perşembe

GÖNDERDİĞİM KARGOO DAHA GİTMEDİ :(



İstanbul'a sadece 2 saat uzaklıktayım..Pazartesi günü ücreti uygun oluyor diye ptt kargoyla bir paket gönderdim anadolu yakasına, hala alıcının eline ulaşmamış????? şaşırdım yaaa..
Nasıl olur anlamıyorum İstanbul'a 4 günde giderse diğer illere gönderimi düşenemiyorum valla..
Önceden gönderdiğim kargolar büyük şehirlere bir iki günde ulaşıyordu ..geçen sene iki günde kargo gönderdim Ankaraya..
Ben mahçup oluyorum gönderim yaptığım kişilere:(
Sanki benim sorunum gibi ..
Çok sinir olduğum için sizlerle paylaşmak istedim..

sevgiyle kalın:)

11 yorum:

yaseminkale dedi ki...

bazen aksamalar olsada ptt kargo şimdilik özelleşene kadar kullanabileceğimiz tek kargo... istanbuldan 4 tl ye gelen paketimi dün başka bir firma ile getirrmek zorunda kaldım 8 tl ödedim... ve aynı aksilikler bu kargolardada yaşanıyor zaten:((

hobivakti dedi ki...

Gönderdiğin ptt ye sordun mu?

Onlar bilgi verir mutlaka.

ozgrkdn dedi ki...

ptt değil şekerim özel kargoyu tercih etmelisiniz..sevgiyle..

Nedret dedi ki...

Ptt'nin sitesinden baktın mı nereye takılmış?

noyumberry dedi ki...

Haklısın yasemincim:)uygun fiyatlı olduğu için ptt her zaman tercihimdir..Ben de herkese öneriyorum..sorun neden bu kadar geç gittiği..istanbulun iki yakasını zaman olarak ayrı şehir gibi hesaplıyorlar..


sevgili hobi vakti:)Zaten netten takibini yapıyorum..Hiç bir yerde takılmamış ama çok geç zamanda gidiyor ve dağıtımını geç yapııyorlar..

sevgili özgür kadın:)özel kargo tabiiki daha iyi ama alıcı 4 tl ödeyeceği kargoya 8 tl ödemek zorunda kalıyor..Zaten aldıkları
ürün 5-10 tllık bir şey oluyor 20 tl..Bence özel firmalar indirm yapmalı..sevgiler..


Nedret hanımcım:)Baktım takılmamış ama bir buçuk günde gitmiş İstanbul avr yakasına..ertesi gün yola çıkmış anadolu yakasına
bir gecede orada ki ptt beklemiş..Bugün dağıtıcıya verilmiş..neyse akşama alıcıya ulaşır..tam dört gün sonra:(

gulseyma dedi ki...

PTT işini düzgün yapmıyor bu konuda. Benim de mektuplarım gitmiyor. Üzmeyin kendinizi umarım en kısa zamanda ulaşır sahibine.

Müge Arıkan dedi ki...

Heey tatlım neden sinirleniyorsun, ben sabırla bekliyorum, hiç ama hiç sorun değil, ptt nin de olsa sorun benim için değil, ben yaptığın şeyleri çok sevdim, beklerim:o)) amaaa ben evde yokken gelirse o zaman ne yapacaklar ve ben de ne yapacağımı bilmiyorum..bu gün evdeydim ama yarın tam gün yokum:o)) hayırlısı..hem bir şey diyeyimmi, ptt sadece belli olmayan, tahmin edilemeyen bir tempoda çalışıyor, ben Edirne ye tam 1 günde gönderdim:o))sevgilerimle..

HÜRREM TAKI dedi ki...

aman arkadaşım bu da bişeymi benim ptt kargoda rekorum var.istanbul-ısparta tamı tamına 15 günde gitti:)

Unknown dedi ki...

ÜZME KENDİNİ CANIM,BURASI TÜRKİYE.BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN SAĞ OL.ÖPERİM ÇOK ÇOK

feltdesign dedi ki...

Arkadaşım haberin var mı bilmiyorum. Yurtiçi Kargonun " paro kart ile bir kampanyası var. Yanılmıyorsam % 25 indirimli gönderiyor. Ben Bursa - İstanbul yada Bursa - Ankara gibi 1. bölge poşet dosyaları 5,36 TL'ye gönderiyorum... İsterseniz bu avantajdan karşı ödeme için de faydalanabiliyorsunuz..Paro kart yanılmıyorsam Koçtaş mağazalarında bedava...( Bu fiyat benim şubeye teslimim , alıcının da adrese teslim fiyatıdır. ) En önemlisi 24 saat dolmadan teslim ediliyor...

noyumberry dedi ki...

Şeymacık:)canım benim önce böyle olmuyordu bu sefer ilk defa denk geldi..Neyse ulaşmış:)
Sevgiler..


Sevgili Müge hnm:)anlayışınız için teşekkür ederim..
Postanın da elinize ulaşmasına sevindim..Sevgiler..

Hürremcim :)seninkide gerçekten rekormuş:)
sevgiler..


Ninecim hoş geldin:)Çok şükür posta gitmiş..Ben de seni öperim..Sen sağlıklı olda biz seni
hiç yalnız bırakmayız:))
Sevgiler..

Sevgili Bernacım:)Haberim yoktu..
ama benim oturduğum yer çok küçük bir yer..onun için hiç bir kargo olmadığı gibi ptt bile yok..
sadece ptt acenteliği var oda kargo almıyor..
40 dkk lık uzaklıktaki ptt ye gönderiyorum.. belediye otobüsüne veriyorum onlar benim yerime gönderiyorlar..
Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim canım..