9 Mayıs 2015 Cumartesi

Bir Ses Vermek İstedim :)

Yazıma başlamadan önce, vefat ettiğini öğrendiğimiz blogger arkadaşımız Cihanın Bahçesi sevgili Cihan hanımın tüm sevenlerine sabırlar diliyorum. Işıklar içinde uyusun.

Yine Didim'den sevgiler. Zorunlu tatilim daha devam ediyor. Zorunlu tatil mi olur demeyin :) Eşimin işi bu ay bitiyor ve bana dönüş yolu görünüyor. 

Çocuklarım vizelerden sonra birkaç günlüğüne de olsa yanıma geldiler. Hasret giderdik. Burada olduğum sürece bol bol gezmeye çalıştım, fotoğraflar çektim. Tabi ki  getirdiğim el işlerini yapmaya çok zamanım oldu. Satış için hazırlıklarıma devam ediyorum. 

 Yaz hazırlıklarına devam


Altınkum sahili

Sabah yürüyüşünden. Altınkum plajı

Bazen sabah yürüyüşlerimde gördüğüm pisciklerden ^-^
Bazı sabahlar eşimi işe göndermeden önce, kordon boyunda yürüyüş yapıyoruz. Bazen de kordon boyundaki kafede çay içip sabah keyfi yapıyoruz.

Tur teknelerinin tura çıkmadan önceki sabah halleri

Teknemizle, Didim'e karadan 40dk, denizden 1saat uzaklıktaki Akbük köyüne giderken.

Akbük limanı

Günü birlik arkadaşlarla Bodrum'a gittik. Yolculuk beni çok 
sarstığı için yani her türlü vasıta midemi bulandırdığı için mecbur olmadığım sürece yolculuğa pek çıkmam.
Ama ilk defa bu sefer harika geçti yolculuğum ve kendime çok şaşırdım :D

Bodrum yolunda


 Arabada coştuğumuz anlar :)

Bodrum yollarında




 Halikarnas
Bodrum çarşı

Buralarda havalar kuzeye göre çok sıcak. Yaz erken geldi, su biraz soğuk olmakla beraber deniz mevsimini açtık. Yürüyüşlerimde kollarımın ve boynumun açıkta kalan yerleri biraz yandı. İki gündür gündüzleri güneşe çıkmıyorum. Yarasa gibi geceleri dolanıyorum :D


Şimdilik benden bu kadar<3 Didim'den sevgiler..
Sevgiyle Sağlıkla Mutlu Kalın:)

6 yorum:

Beyaz Sardunya dedi ki...

Ben yazmakta biraz geç kaldım. Belki çocukların dönmüşlerdir bile ama gözün aydın :) Fotoğraflar harika. Bu aralar ben de denizi çok özledim. Sayende hasret giderdim. Kolyelerin de her zamanki gibi çok güzeller.Özellikle pembeli olana bayıldım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

Harika fotolar... kolyelere de bayıldım...

noyumberry dedi ki...

Ben cevap yazmakta heoten geç kaldım ya. Pc olmayınca telefondan girmek çik zir oluyor. Bi yerleşik düzene geçemedim Betülcüm ordan oraya geziyom. Şimdi de şiledeyim. Kolyem için yorumuna da teşekkür ederim. Şile'den sevgiler :)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Emine hanım. Bi hayli geç cevap oldu kusura bakmayın. Sevgiler benden :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Oooo siz de oldukça ayrı kalmışsınız blogdan:) canım yorum için teşekkürler paylaştığım yayının sonun da arkadaşımın maili var oradaki yoldan şikayetlerini yap ihmal etme bir tanesi bile kapansın kapandı diye lanse edeceğim diğerlerine örnek olsun diye iyice azıttılar.
kucak dolusu sevgiler.

noyumberry dedi ki...

Aa bi ara yine ses verdim. Şileden cee dedim o yazıma denk gelmemişsiniz :)
Buraya yerkeştikten sonra hepsine bakacağım. Burada bilgisayarım yok. Telden de çok zor oluyor bir yerlere girmek en kısa zamanda halledeceğim. Sevgiler. Öpüyorum.