22 Ocak 2015 Perşembe

♥♥Noykuş Keçe Kitap Ayraçları♥♥

İyi akşamlar :) 
Çocuklarım yarın yarı yıl tatili için geliyorlar, çook sevinçliyim:))
Dört aydır görmüyorum, çok özledim onları..Bana sabahlar olmaz şimdi:)

Uzun zamandır bloğa elim değmiyordu, onlar geliyor şimdi bir ay yine değmeyebilir..
Noykuşlarım bitti. Bir tanesi alıcısına ulaştı bile..Ama fotosunu çekemedim. Zemini gri, kalp şeklindeki kanatları kırmızıydı..Güle güle kullanılsın, alıcısına keyifli okumalar dilerim:)



Noykuşlarımın göz çevresi ve ucundaki boncuk örgüdendir. 

Fiyat bilgisi ve sipariş için tlybysl@hotmail.com'a mesaj yazabilirsiniz.


Keçe noykuş kitap ayraçlarının arka yüzleri =)














Sevgiyle Sağlıkla Mutlu Kalın:)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel olmuş bayıldımmm blogunuza emeğinize. sizi hemen takibe aldım ama google plus yok sizde göremedim. eğer benim bloguma gelip google plustan beni eklerseniz görebilirim sizi. bana da beklerim takip için sevgiler http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

hobiblog dedi ki...

Evin neşeleri geliyor desenize, oh ne güzel :))
Baykuşlar çok şirin görünüyorlar :))
Sevgiler :)

Beyaz Sardunya dedi ki...

Tülaycım bayılıyorum senin ayraçlarına. Çok tatlılar. Bu arada çocukların için gözün aydın. Sevgiler.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Hülya hanım, valla çok özlemişim, kızım geldi ama oğlum yarın gelecekmiş :)
Baykuşlar için de teşekkür ederim..
Benden de sevgiler :)

noyumberry dedi ki...

Teşekkürler Betülcüm, hem ayraçlar hem de çocuklar için. Ana kız hasret giderdik, oğlumla da inşallah yarın gidereceğiz:)
Sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim beğeniniz için :) Bloğuma hoş geldiniz. Google plas var. Uğrayıp eklerim..Sevgiler..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Tülaycım ,geç oldu ama gözünaydın:) Baykuşların çok güzeller bol satışlar canım:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Nuraycım. Ben de geç cevap yazdım kusura bakma. Pc de bir sorun var çok zor giriyorum. Güzel dileklerin için sağ ol öpüyorum.

belguzaranne dedi ki...

gunaydın baykuşar çok guzel olmuş elıne sağlık

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

yine her zamanki gibi imzanı atmışsın tülaycım.çok beğeniyorum senin çalışmalarını.hem şık hem özgün hem göz alıcı.ellerine sağlık ve kocamaaan sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Belgüzaranne, beğenmene sevindim:) Sevgiler.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Alanaycım utandırıyorsun beni. Duygular karşılıklı, ben de senin çalışmalarını çok beğeniyorum. Çok değişik çalışmaların var. Kendine göre güzel yorumluyorsun.Senin de ellerine sağlık. Öpüyorum benden de sevgiler.