11 Temmuz 2014 Cuma

♥♥Şimdi de Yaz Kolyeleri♥♥

İyi akşamlar, 
Biraz kaçamak yapayım dedim.. Bilekliklerden sonra şimdi de renk renk yaz kolyelerinde..El örgüsü olduğu için sıcak yaz günlerinde alerji yapmayacağını düşünüyorum..Test ettim bende yapmıyor ;)
Renk renk olduğu için her kıyafetle uyum sağlıyor..İsteğe göre başka renklerde de sipariş alabilirim..
Sanırım taşınmam bayramdan sonraya kaldı.. Bayram boyunca standımı açmaya karar verdim..Kıştan yaptığım çok ürün var onları biraz eriteyim..
Şimdilik hoşça kalın mutlu hafta sonları..










Sevgiyle Sağlıkla Mutlu Kalın ;)

9 yorum:

sevtap dedi ki...

Hepsi cıvıl cıvıl,çok hoş ellerinize sağlık

Hacer Özkan dedi ki...

Gerçekten nefis renkler kullanmışsın.Örgü kolyeleri bende çok seviyorum.Hepsi harika görünüyor.Facebook sayfamda paylaşıyorum canım.Güzel günler diliyorum.Selamlar.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ediyorum Hacer hanım, kolyelerimi size beğendirebildiysem ne mutlu bana. Örgü kolyeler yaz ayı için çok hafif oluyor hem de kaşındırmıyor..
Paylaşım için de ayrıca teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın :)

Ahşap zamanı dedi ki...

hepsi harika olmuş renkler şahane ellerinize sağlık selamlar...:))

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Ahşap zamanı :)
Benden de sevgi ve selamlar..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ne kadar güzeller! cıvıl cıvıl ve tam yaza göre.ellerine sağlık ve stan için bol kazançlar.taşınma konusunda kolaylıklar diliyorum.
ve son olarak bayramın kutlu olsun arkadaşım.nice mutlu sağlıkla geçecek bayramlara....

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Alanaycım, beğenmene sevindim. Vakit bulup bir türlü yorum yapamadım. Eşyaları toparladım taşınamadım.. Kısmetse Eylül yada Ekime kaldı..
Sevgiyle kal.. :)

Yeşim dedi ki...

Çok şık kolyeler sahiplerinin boynunda harika duracaklar bence :)