11 Nisan 2014 Cuma

♥♥Renk Renk Kedi Broşlar ♥♥

Merhabalar♥
Bir kaybolup bir geliyorum ve bu aralar bu  kaybolmalar biraz uzun sürüyor.. İki haftadır yine ufak ufak böbrek ağrılarım var.Şiddetli değil ama huzursuz ediyor.

Neyse,sizlerle keçeden yaptığım renk renk kedi broşlarımı paylaşayım..Daha önceden yaptığım ama bir türlü fotoğraflayamadığım kedileri,seçim zamanı trafo olayından sonra 
günün anlamına uyar diye hemen fotoğrafını çekip instagramda yayınladım..Bloğumda da bir türlü yayınlayamamıştım şimdiye kısmetmiş :)

O günlerde trafoya gitmeye hazır olan pisiciklerim :)
Bilgi ve sipariş için tlybysl@hotmail.com'dan ulaşabilirsiniz.

Mutlu Hafta Sonları
Sevgiyle Sağlıkla Kalın:)

4 yorum:

hobiblog dedi ki...

Kolyeleri bile var çok şirinler, ellerine sağlık, sevgiler:))

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuşlar eline sağlık.... blogumdaki etkinliğimde senide görmekten mutlu olurum...

noyumberry dedi ki...

Evet kolye bile yaptım:) Beğeniniz için teşekkür ederim.
Benden de sevgiler :)

noyumberry dedi ki...

Beğenmenize sevindim teşekkür ederim öznur hanım:)