26 Aralık 2013 Perşembe

♥ Lavantalı Kumaş Kalpler ♥

Merhabalar:)
Renk renk kumaş kalpler yaptım. Miss gibi koku yaysın da istedim onun için içlerine elyaf ve lavanta doldurdum;)Bu minik kalpleri istediğiniz yerde kullanabilirsiniz..
Dolap içlerine,çekmecelere,anahtarlığınıza,arabanıza,yılbaşı gecesi çam ağacı süslemesinde kullanabilirsiniz..
Ayrıca özel günlerinizde doğumlarda,doğum günlerinde,sünnet mevlütlerinde anı kalsın diye hediye edebilirsiniz.
Ürünlerime Emeksensin yada tlybysl@hotmail.com'dan mesaj bırakarak ulaşabilirsiniz..



Kenarlarını tığla oyaladım :)

♥ Sevgiyle Sağlıkla Mutlu Kalın ♥

14 yorum:

  1. ellerine saglik hepsi güzell olmus en cokta turunculuyu begendim :)
    benim bloggu sag tarafa atarsan cok sevinirim cnm :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için teşekkür ederim:) Sağ tarafta ekli olduğunuzu sanıyordum,hemen baktım ama yoksunuz:( Hemen ekliyorum ;)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bağnu hanım.Benimki biraz kumaş değerlendirme oldu:)
      Sevgiyle kalın..

      Sil
  3. Ama çokkkkk şekerler ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Amigurumi aşkına :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Süper bir fikirmis yapmalıyım bende. Ben de bloguma bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Bloğuma hoşgeldiniz..Bence de renk renk yapın çok hoş oluyor,
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller eminim mis gibi de kokuyorlar ,elinize sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenin için teşekkür ederim sevgili violet..Hoşgeldin,epeydir yoktun..Umarım iyisindir..
      Sevgiler:)

      Sil
  7. Bunlara bakarken sandalyelerden artan suni derilerden ne guzel olur diye dusunmeden edemedim. Sanami yollasam acaba derileri:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın :) ben de yaptım yukarıdaki foto da var.Biri siyah suni deri,diğeri hardal gerçek deri..
      hem kumaş gibi kenarları da atmıyor..
      Sevgiler..

      Sil
  8. çok cici olmuşlar.ellerine sağlık.bu arada : mutlu yıllarrri! yeni yıl sağlık mutluluk başarı ve bereket getirsin.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Alanaycım,sana da mutlu yıllar..Yeni yıl yeni umutların başlangıçları olsun..sevgiler♥

    YanıtlaSil