1 Ağustos 2013 Perşembe

Bu Aralar Ben (:

Merhabalar :)
Yaz aylarındaki iş yoğunluğum nedeniyle uzun zamandır bloğuma yeni yayın giremedim.Ramazan dolayısıyla bu yoğunluğum azaldı.Ben de bayram için bol bol ürün yedeklemesi yapıyorum..

1 Temmuz Kabotaj Bayramı çok güzel geçti yarışmalar yapıldı.
Çorlu  Belediyesinden  halk oyunları ekibi ve bando takımı geldi..


bando takımı
Protokol gelmeden önce
Bayramı daha iyi görmek için liman taşlarına çıktık..Beyaz papili benim:)

Yüzme yarışları 



Yağlı direkte yürüyerek bayrak kapma yarışması

Çorlu'dan folklor ekibiyle birlikte gelen Latin Amerika dansı yapan küçük çiftler
kutlamalar bitince tekne turları yaptık..





Teknelerle limandan çıkarken
Kutlamaların sonuna doğru rüzgar bayağı sertledi,teknede zar zor durabildik.Teknenin içine kadar dalgalar geldi ve biz çok ıslandık..
Yine de çok güzel bir gündü :)


Biraz da standımı çekeyim dedim :))


Bir saate yakın sohbet ettiğim standımdan alışveriş yapan şirin bir ikili


poz vermesini beceremeyen ben :)


standımı dizerken..


Çok çalışmam lazım çook:))

Sevgiyle Sağlıkla Kalın:)

Hiç yorum yok: