22 Kasım 2012 Perşembe

♥♥ Keçelere Devam ♥♥



İyi akşamlar diliyorum hepinize :)
İki üç gündür bloğuma yeni yayın giremiyorum,resim kotanız doldu kotanızı genişletin diyor..Ben de picasa web albümünden bazı çifter olan fotoları silerek yer açıyordum..Sanırım Bloğumdan bazı fotolarda siliniyor bu durumu iyice bir araştıracağım..
Bu günlük yeni yayınıma bir iki fotoğraf yükleyecek kadar yer açtım..Daha sonra detaylı uğraşacağım:)
Keçe kitap ayraçlarıma devam ediyorum..


Emeksensin,Etsy ve Pasaj'da
Emeksensin,Etsy ve Pasaj'da
Emeksensin,Etsy ve Pasaj'da
Emeksensin,Etsy ve Pasaj'da
Sevgiyle Sağlıkla Kalın :)

11 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar..Ellerinze sağlık:)

nevban dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

icimdeki yolculuk dedi ki...

hepsi birbirnden güzel..resimleri url ile yükleseniz..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sana da iyi akşamlar canım
seni üç yerde takip etmek çok güzel oluyor, çünkü seni seviyorum:)

okuyan dedi ki...

İçim açıldı, çok güzeller canım.
Ben de uzun zamandır flickr'e yükleyip oradan resmin url'si ile bloguma yüklüyorum. Aklında bulunsun:)
Sevgiler ^-^

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim,beğendiğiniz için:)
Sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Bloğuma hoşgeldiniz:)Beğeniniz için teşekkür ederim..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Funda.Herhalde bu gidişle öyle olacak..Öneriniz için teşekkür ederim:)

noyumberry dedi ki...

Diğer yerlerden blog biraz geriden geliyor:)
Duygularımız karşılıklı,ben de sizi seviyorum:)
Sevgiyle kalın..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim okuyancım,birde öyle deneyeyim bakim..Picasa webden silince olmuyor,sanırım bloğumdan da fotolar siliniyor..Yarın sakin kafayla bakacağım sağ ol canım bilgilendirmen için:)
Benden de sevgiler^-^

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzeller bayıldım hepsine.
bu arada bende de aynı sorun vardı.geçmiş postları geriye dönük elden geçireceğim.picassadan silince olmuyor emin olun.ama ben picassadan idirip kolaj yapıp tekrar yükleyip sonra picassayı temizliyorum:))uzun iş değil mi ama 3 gündür çok baktım ya aylık 3 dolara yakın para ile kota yükselecek yada böyle..