1 Mart 2012 Perşembe

Tekrardan Kar :)


Bizim bulunduğumuz köy ara bir yer olduğu için pek kar tutunamadan geçip gidiyor..Geceden biraz biraz yağmaya başlamıştı,sabah kalktım ki her yer bembeyaz :)
Sevinsem mi,üzülsem mi bilemedim? :))
Ama karın fazlası zaten buradan geçip gitti,çoğunu başka yerlerde bırakmış..
Allah soğuklarda kalanlara yardım etsin..


Şimdilik iki tane süsün resmini çekebildim..Bu süsleri gelen talepler doğrultusunda,magnet,broş,anahtarlık olarak tasarlıyorum..


Pasaj com da bazı değişiklikler olmuş..Bundan sonra pasaj aracı olmaktan çıktı..Satışlar artık tamamen satıcı - alıcı arasında gerçekleşecekmiş..daha yeni 14 satış yapmıştım,ama bundan sonra aracısız nasıl olacak ben de bilemiyorum..




Sevgiyle sağlıkla kalın (: 
 





9 yorum:

Fermina dedi ki...

Bizim buralarda da kar her tarafı bembeyaz etmiş valla :) Bugün okula bile gidemedim bu yüzden :)

Petrl dedi ki...

elerine saglik . cicek cok tatli cikmis . sevgiler

okuyan dedi ki...

Rabbim dışarıdaki tün canlıların yardımcısı olsun.
Yien çok güzel çalışmalar yapmışsın, ellerine sağlık.
Pasaj neden acaba böyle bir tercih yaptı?
Sevgilerimle.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ellerinize sağlık. yine çok şık ve güzel işler çıkarmışsınız...

noyumberry dedi ki...

Dear My Angel :)bizim burada çabuk geçti..bugünde yağdı ama tutmadı..

Petrol mavi:)canım çok teşekkür ediyorum beğenine..

Emine öztürk:)çok teşekkür ederim o sizin güzel görüşünüz :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Her zamanki gibi çok güzel olmuşlar.Pasaja gelince üzüldüm açıkçası.Yine ene çok satışı orada yapmıştım.Kullanımıda çok kolaydı.Hayırlısı olsun hepimiz için.
Sevgiler:)

Yeşim dedi ki...

Bu sene kış çok çetin geçti ablacığım. Burada da kar bitmedi daha da yağacak diyorlar :( Allah dışarda kalanlara, yakacağı olmayanlara yardım etsin. Yine çok cici işler yapmışsın bol satışların olsun canım ablacığım mutlu haftalar :)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Gönülcüm..Haklısın en çok satışı ben de orada yapmıştım..
neyse belki böyle de devam ederiz artık..benden de sevgiler:)

noyumberry dedi ki...

Sağol Yeşimcim :) burada bir kaç gündür güneşi görüyoruz çok şükür..
Buralara artık kar yağmaz diye düşünüyorum,yağsa da başa gelen çekilir:)Öpüyorum..