23 Ocak 2012 Pazartesi

Bereket Narlarım :)


Birbirinden güzel takılar yapan,kedi aşığı,İstanbul'a gittiğimde bir türlü buluşup tanışamadığım Gül'ün Takı Evi'nden Gülenaycığımın 
keçeden nar siparişi cuma günü yola çıktı :)
Sanırım pazartesi elinde olur..Umarım siparişini beğenir =)
İyi günlerde kullansın, Onun da satışları nar taneleri gibi bereketli olsun :)

3 adet,değişik boylarda keçeden nar figürleri magnet olarak tasarlandı..
3 adeti de kapı yada duvar süsü olarak kullanılmak üzere yapıldı..

Kalın keçeden nar figürlü magnet..

Kalın keçeden nar figürlü magnetin arka yüzü..

Kalın keçeden nar figürlü kapı yada duvar süsünün arka yüzü..


Sevgiyle Sağlıkla Kalın :)

25 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hepisiciği:)
çok güzeller Tülay'cım
ellerine gözlerine sağlık, dilerim satışlarında gönlün gibi olur.
Sevgilerimle...

okuyan dedi ki...

ne güzel olmuş... ellerine sağlık...
sahibine de bereket getirsin inşallah...
sevgilerimle...

Back to Black dedi ki...

ellerine sağlık Tülayyy harika olmuşlar çok beğendim gle güle kullanılsın gittiği evde :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ellerine sağlık Tülaycım çok güzeller,Gülenay hanım mutlu günlerde kullansın:)

cerenim.com dedi ki...

çok sevimliymiş

serpil dedi ki...

Süper olmuş bu narlar, pullar da ne yakışmış.. Güle güle kullanılsın elinize sağlık Tülay hanımcım,sevgiler :)

Unknown dedi ki...

hepsi harikalar ellerine sağlık ilk resimdeki narlar uygun boyutta magnet olarak tasarlanabilir mi?

Unknown dedi ki...

Çok bereketli olur inşaAllah, çok güzel olmuş,,sevgiler...

Nedret dedi ki...

Beğenmeyeceğini düşünemiyorum:))

► Hobihane ◄ dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım..

GÖNÜL dedi ki...

çok güzeller elerine sağlık güzel bir fikir

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık

noyumberry dedi ki...

Yaşamın kıyısında :)çok teşekkür ederim güzel yorumun için Nur ablacım.sevgiler..

Okuyan,Pınarcım :)hepimizin satışları bereketli olsun..
Sevgiler..

Teşekkür ederim Nuraycım :)

Cerenim,Serpil hanım:)çok teşekkür ederim beğeniniz için..pullarla nar tanelerini yansıtmaya çalıştım..sevgiler..

Mor menekşe :)teşekkür ederim beğeniniz için..Tasarlayabilirim..ilk resimdekiler zaten magnet olarak tasarlandı,bir altındaki foto zaten nar şeklindeki magnetin arka yüzü..
sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Sevgili Ang:)Teşekkür ederim..

Nedret:) Bugün telefonla aradı Nedret ablacım,çok beğenmiş:)bayıldım dedi:))

hobihane,Gönül:)çok teşekkür ederim..

Serap :)teşekkür ediyorum..

Unknown dedi ki...

pasajda göremedim broş olarak var ama bu şekilde yok galiba mail adresiniz nedir twett de ekledim sizi bir bağlantı kurabilirmiyiz

noyumberry dedi ki...

Evet pasajda broş olarak var..magnet olarak yok,ama isteğe göre magnete çevirebilirim..

mail adresim:tlybysl@hotmail.com

AsOrTiK dedi ki...

eline sağlık, çok güzel olmuş çalışmalar. iyi günlerde kullansınlar
sevgiler

Elisi Defteri dedi ki...

narlar çok şeker olmuş, hep seramik olacak değil ya biraz da keçeden olsun:))
etsy de bol satışlar dilerim, hayırlı olsun..

Petrl dedi ki...

cok hosuma gitti ellerine saglikkkkkkk bayildimmmm...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu narları çok seviyorum bende.Gülenay'cım iyi günlerde kullansın.Şans getirsin arkadaşıma.
Sanada bol satışlar arkadaşım.
Sevgiler:)

Gül den Dökülenler dedi ki...

heyoooo benim narlarım onlarrrrrr:))) çok güzeller ya çok güzeller.aslında bir set nar hediye olacaktı ama kıyamadım vermeye:))ellerine sağlık canım benim şahaneler....narlar gibi bereketli satışların olsunnnnn.mucuksss

noyumberry dedi ki...

Asortik:)teşekkür ederim canım beğenmenize sevindim..sevgiler:)

Elişi defteri:)haklısınız hep
seramikten yada başka malzemelerden gördük ben de değişiklik olsun istedim:)etsy için güzel dileklerinize teşekkür ederim..sevgiler..

Petrol mavi:)canım teşekkür ederim beğenin için..

Gönülcüm,teşekkür ederim..Gülenay çok beğendiğini söyledi,ona,bana herkese bolluk gelsin:)Sevgiyle kal ..

Gülenaycım:)eveeet onlar senin narların,hatta hediye bile verme:P
güle güle kullan canım,hepimizin satışları nar taneleri gibi bereketli olsun:)öptüm sevgiyle kal..

Ponti dedi ki...

Elinize sağlık, bir nar sever olarak çok sevdim :)

noyumberry dedi ki...

Bloğuma ziyaretiniz ve beğeniniz için teşekkür ederim :)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım merhaba,Zarif mesajın için teşekkür ederim.Yokluğumu farketmişsin:)blog dostluğu bir başka oluyor.Duygulandırdın beni.Bir problem yok çok şükr biraz uzak kaldım blogtan.İnşallah daha sık takip etmeye calısacagım.Ben bu narlara bayıldımmm zaten bir nar merakı var bende bunları görünce vuruldum:)ellerine sağlık canım sevgiler