31 Aralık 2011 Cumartesi

Lal lal la lal lal la :)

Koca bir yıl devrildi, ee takvim de başa çevrildi yılbaşı ömrümden bir sene daha sildi.
Dönüp bakıyorum söyle bir arkama nasıl da geçti şu koskoca bir yıl demeden yapamıyorum açıkçası.:)
İyi de geçse kötü de geçse yılın sonu bugün :) 



Yeni yıl hepimize sağlık,mutluluk,huzur,bereket ve bolluk getirsin..
Eski yılın acılarını alarak,neşemize neşe katsın :)

Sizlere,bolluğun,bereketin simgesi olan,kırmızı keçeden yaptığım narı armağan ediyorum ama görüntüsünü :)




Sevgiyle sağlıkla kalın :)


14 yorum:

  1. teşekkürler hemen bende yapayım senden gelmiş gibi eve asayım :)))

    YanıtlaSil
  2. 2012 yılının hepimize sağlık ,mutluluk,başarı ve bol para getirmesini dilerim..Notdefterimden..

    YanıtlaSil
  3. Bu narın taneleri gibi bol bereketli bir yıl olsun Tülay'cığım:)Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  4. Sanırım Gingle bells şarkısını söylüyorsun başta :))
    Güzelliklerle dolu nice seneler :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yılınız neşe dolu geçsin:))))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım:))
    Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  7. Hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum:))
    hepimizin yeni yılı,mutlu,
    güzelliklerle dolu,nar taneleri gibi bereketli,neşe dolu ve başarı getirmesini dilerim:)

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar..nar çok şirin olmuş bu arada:) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yıllar ayyüce..beğenmene sevindim:))huzurlu bir yıl dilerim..

    YanıtlaSil
  10. çoooookkk güzelll, bayıldım....
    Mutlu yıllar tatlım, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Özlemcim:)sana da mutlu yıllar..ben de öptüm:)

    YanıtlaSil