30 Kasım 2011 Çarşamba

Keçe Anahtarlıklar..




Herkese Günaydınlar (:

Yılbaşına özel yaptıklarım devam ediyor..aslında bir kaç bilekliği facebook sayfama ekledim bile..
Yaptıklarımı yayınlamadan önce,anahtarlıklarımı paylaşmak istedim..
Emeksensin'de ve Pasaj com'da yerini aldılar bile :)










Özel günlerinizde bebek partilerinde, doğum günlerinde, çoklu sipariş alınır..Çoklu 

siparişlerde indirim uygulanır..Siparişlerinizi önceden mesaj atarak bildiriniz..

Sevgiyle sağlıkla kalın:))



18 yorum:

  1. Hepside çok güzel ama yaprak desenliler bi başka güzel olmuş cnaım bol siparişler diliyorum sana sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller,nazar boncuk şeklindeki anahtarlığı çok beğendim.Ellerine sağlık Tülay Hanımcım.Bol siparişler dilerim:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller hele nazar boncuğu çok hoş ellerine sağlık bol şiparişler bu aralar yılbaşı temaları da çok tercih edilebilir

    YanıtlaSil
  4. turuncuya bayildim ellerine saglikk

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, yaprak ve nazarlık olanına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. Öyle güzel üretiyorsun ki, renk renk, şirin şirin :)
    Bereketli satışların olsun...
    Haaa bu arada ellerine krem sür, kuru kalmış bak :))

    YanıtlaSil
  7. Marifetanne :)teşekkür ediyorum..
    Değişik modeller yapmaya çalışıyorum.
    Kızım pek yaprağa benzetmedi,havuca daha çok benziyor diyor :)
    sevggiyle kalın..

    Gülden takı:)teşekkür ederim Gülden hanımcım,yazın nazarlık şeklindeki objeleri daha çok satıyorum..Buna takılar da dahil..Onun için kıştan yatırımı mı yapıyorum:)Sevgiler..

    Gönül:) Canım teşekkür ederim.Yılbaşı temalı ürünlerimi tamamlamak üzereyim..Aralık ayına girince paylaşacağım:)sevgiyle kal..

    Petrol mavi:)Beğenin için teşekkür ederim:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Elifin terazisi:)Canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için..sevgiler..

    Banuca :) Sağol Banucum,yılbaşı da yaklaşıyor ben tam gaz üretiyorum..
    hahaha,çok mu belli oluyor? :)
    ürünü tutup foto çekeceğim için yeni yıkamıştım,krem süremedim:(
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  9. Bayılmıştım ben bu anahtarlıklara...Bol siparişlerin olsun canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Gönülcüm teşekkür ederim beğenin için
    Senin de bol siparişlerin olsun:)
    Benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Pek şeker olmuşlar :) Hayırlı satışlar inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Cebimdeki renkler:)Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. Tülaycım bu anahtarlıklar harika olmuşlar ellerine sağlık canım .Şanslarıda kısmetleride bol olsun canım:))sevgiyle kal:))

    YanıtlaSil
  14. Sevinçcim,teşekkür ederim:)Güzel dileklerin hepimiz için geçerli olsun:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. bayıldım ben bu anahtarlıklara.. ellerinize sağlık.. bol kazançlar sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emine hanım..Benden de sevgiler..

      Sil
  16. çok güzeller ellerinize sağlık.. en çok sarı çiçek olanı sevdim.. sarı rengi sevmem oysa ki.. emeğiniz sevdirdi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldiniz,beğeniniz için teşekkür ederim:)
      Sarı olan,mor anahtarlığın arka tarafıdır..O modelden bir kaç tane sipariş aldım,alan kişi yastığın üzerine dikecekmiş..Aslında ben de pek sevmem sarıyı,yani severim ama fazla giysim yok o renk..
      Sevgiyle kalın:)

      Sil