12 Eylül 2011 Pazartesi

Güle güle yaz :) Yaza yine bekleriz =D

Herkese mutlu haftalar :)

Artık yaz sezonunu kapatmış bulunuyorum..Hem deniz olarak hem de stand olarak..

Gelen sonbaharla birlikte yeni projelere  gömülmenin zamanı da geldi :)
Bunun için ilk iş olarak sonbahar renklerinden oluşan örgü boncuklarla işe başladım..Daha sonra taç ve keçe diye devam edeceğim :)tabii okul telaşı da başlıyor,vakit bulursam projelerimi bir bir tamamlayacağım..

Deniz sezonunu kapamadan son kere gezip fotoğraf çekinndik =D   Buyrunnn:))

Burada yerleşim yeri deniz seviyesinden yüksekte kurulmuş..
Denize ulaşmak için dağ bayır iniyoruz..Yani dağ bayır dediysem ölee kilometrelerce yürümüyoruz..

Tam olmamış böğürtlenlere  dalarken..
Dikenlerle uzun süre boğuştuktan sonra ulaştığım iki böğürtleni de eşime kaptırdııım ..:)
Teşekkür öpücüğü ;)
Uzaktan mandacıkların görünümü..
Köprüden geçti güzel :)
Her zaman gittiğimiz plajdan farklı plaja gitmek için bayağı yol katediyoruz..Şimdi de derenin öbür tarafına geçmek için köprüyü aşmak lazım..aslında yüzerek geçerdim amaaa bizimkileri arkamda bırakmak istemedim :P
Günün bi vakti serinlemek için dereye girmiş mandacıklar..
Kamerayı görünce bize poz veren mandacıklar..Artiz  mi olceniz ?heee :)

Yavrularıyla dinlenirken çektik..Umarım rahatsız etmemişizdir ((:
Aşağıda görünen,her zaman gittiğimiz belediye plajından farklı ,tepenin arkasındaki  plaja giderken..
Tepeyi geçtik şimdi de Selvez koyuna inerken..foto için poz vereceğime kaymamak için mücadele veriyorum.:))
Sonunda poz vermeyi başardım..
Yola devam..
Dalgaların kıyıya çarpmasını beklemek poz açısından zordu..:)
Yine dalgaları beklerken..
Karşıdaki burunu geçince İğne ada'ya doğru yolculuğunuz başlar :)
Ben daha gitmedim :(
eşim iş icabı hep gidiyor..
Kaygan kayalıklardan düşmemek için itinayla yürüyen baba kızı yakaladım :) Hehehehe
kıyıköyde kaz limanı diye adlandırılan,denizin derin olmadığı yerdeyiz..çocuklar için ideal
Kızımın yanına ulaşmaya çalışırken makinenin şarjı bitti :(
başka da fotoğraf çekemedik.daha topladığım kabukları,kumsalı çekecektim.Neyse başka bahara :)

Herkese mutlu haftalar diliyorum..:))sevgiler..

ikbal dedi ki...

ooooohh süper bir tatil olmuş gibi...mutluluğunuz daimi olsun inşallah..
www.brunchkeyfi.blogspot.com

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok güzel yerler. ''Nice güzel yazlara!'' diyelim.

Biz buralarda hala kavruluyoruz. Dışarısı cehennem gibi sıcak, evde klima çalışıyor.

noyumberry dedi ki...

Sevgili İkbal:)canım çok teşekkür ederim..yaz başından beri böyle eğlenmemiştim..benimki tam kapanış oldu..sevgiyle kal:)

Sevgili begonvil:)buralarda sonbahar, geceleri kendini hissettirmeye başladı bile..
Gündüzleri de evler soğuk,dışarısı çok sıcak.Hep dışarı
da mı otursam ne:)sevgiyle kalın..

Nedret dedi ki...

Ne kadar güzel resimler:) Mandalara bayıldım. Denize girmek için doğal kalmış yerler en güzeli değil mi? Sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel geçmiş yaz belliki,güzel geçen bir yaz kışa doping oluyor.Blogunuzu çok sevdim.Sevgiler:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim nedret hanımcım,o mandaların özellikle bize poz vermesi
çok hoşumuza gitti..el değmemiş ve insanların fazla olmadığı yerlere girmek özgürlük açısından da güzel oluyor.Sevgiyle kalın:)

Sevgili pembe kekik:)bloğuma hoş geldiniz..Güzel yorumunuz için de teşekkür ederim..sevgiler..

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Evet
Güle güle yaz
yine bekleriz.
Sağlıkla mutlulukla huzurla inşAllah.
sevgiler.
belgin.

AslıASLI dedi ki...

fotolar çok güzel, sakin, kimsenin bilmedigi yerlerde olmak çok hoş..

noyumberry dedi ki...

Haklısınız sağlıkla,mutlulukla bekliyoruz..benden de sevgiler Belgin hanım:)sevgiler..

bloğuma hoşgeldin Sevgili Aslı:)
teşekkürler..

Unknown dedi ki...

bloğunuz çok içten allah sevginizi nazarlardan korusun

noyumberry dedi ki...

Sevgili mor menekşe;) Canım bloğuma hoş geldin..Güzel yorumun için de teşekkür ederim:)sevgiyle kalın..

figen abla dedi ki...

şahane bir ailesiniz..çok tatlısınız..Allah ağzınızın tadını bozmasın :))))

manzaralar tablo gibi bayıldım :))))

yalnız kızmayın bana ama ben yazı hiç sevmiyorum..yaşasın sonbahar ve kış diyenlerdenim :)))
valla ya can...zaten deniz kıyısında yaşıyorum..içim dışım deniz oldu..
kurban olayım kara, yağmura, çamura, rüzgara yaa :))))

kızmak yok..zevk meselesi..ben de böyle zevksizim işte :))))

noyumberry dedi ki...

figen ablacım güzel görüşünüz için teşekkür ederim:)

Ben de sonbaharı çok seviyorum..kışı da seviyorum çünkü bütün aile evde oluyoruz..benim eşim yazın çalışıyor o yüzden kış olunca hep yanımda:))