23 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni Bir Haftaya Merhaba :))

Hepinize mutlu haftalar :)) sanırım artık yaz geldi..bizim buralara turistler gelmeye başladı..19 mayıs bayramının perşembeye denk gelmesi,ertesi günün de tatil olması ve hafta sonuyla birleşerek
4 güne çıkması insanları bir yerlere gezmeye yönlendirdi:)
Tabii bunda havanın güzel olmasınında çok bülyük etkisi var..

Bizde gezdik,hatta bu sene biraz erken deniz mevsimini açtık..Açtık derken ben girmedim tabii:((  baba kız girdiler..Su çivi gibi.. bizim burası karadeniz suları olduğu için biraz geç ısınıyor..Haziran sonlarından önce açılışı yapamıyoruz..Eşim dalgıç olduğu için farketmiyor soğuk olmuş yada olmamış..ocak yada şubat ayında iş için daldığı bile oluyor..Ama kızım bir iki dalmadan hemen sonra çıktı..Yine de iyi cesaret,ben ayağımın ucunu bile zor değdirdim..
bunlarda fotoladığımız bir kaç kare..(:
Ortada duran bu kayalıklar size bir şey çağrıştırıyor mu?Yorumlarınıza ekleyebilirsiniz. :)

Mutlu ve keyifli bir hafta geçirmeniz dileğiyle:))Sevgiler..

Back to Black dedi ki...

resimleri görünce içim açıldı her ne kadar egeden başka deniz tanımam desemde yok yok deniz her yerde aynı mutluluğu yaşatıyor :) biz hala kazak ve kalorifer eşliğinde hayatımızı sürdürüyoruz :) haziran geldi neredeyse ama hala güneş yok :)) buz dağlarından sevgiler ...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

YUKARIDAKİ RESMİ ATATÜRKE BENZETTİM
KIYIKÖYÜN METHİNİ ÇOK DUYDUM AMA GİTMEK KISMET OLMADI İSTANBULDAN NE KADAR SÜRÜYOR GİDİNCE KALINABİLECEK TEMİZ BİR OTEL VARMI ARAŞTIRMAK LAZIM SAHİL HARİKA

MKBL dedi ki...

Canım ablam, Fırsat buldum hemen bloğuna göz attım.Resimler keyfime keyif kattı.Çok güzeller.
İşlerim çook yoğun o yüzden bu aralar sevdiğim blogları okuyamıyorum ama en kısa zamanda bomba gibi döneceğim:)
Çok öptüm ablacığım

noyumberry dedi ki...

Sevgili back to Black;)haklısın canım,inan deniz her yerde aynı
mutluluğu yaşatıyor..Denize gidip ayaklarımı denize soktuğuma bakma,evde akşamları hala soba yanıyor,battaniyeler kaldırılmadı:(
Dedim ya haziran 15 den önce pek deniz mevsimini açamıyoruz..benden de sevgiler..

sevgili Mevdoş hanım:)bloğuma hoş geldiniz..Evet biz ve tüm gelenler o kayalığı Atatürk'e çok benzetiyor.
Burası yani kıyıköy,otogardan otobüsle molalar dahil 2.5-3 saat gibi sürüyor.Özel vasıtayla hıza göre 1.5-2 saat sürüyor..burada kalınacak otel ve pansiyonlar var,
isterseniz aşağıdaki verdiğim linkten ulaşabilirsiniz..Sevgiyle kalın..

Sevgili makbulecim:)Ben senin yoğun olduğunu biliyorum takipteyim:)
yolun açık olsun..senin bloğunu ilk ziyaretimde yaptığın herşeye bayılıyordum..ilk günkü gibi devam.
tasarımların çok hoş oluyor..
kızına öpücükler gönderiyorum:)
Sevgiyle kal..

Üfürükten Prenses dedi ki...

Kıyıköyde deniz suyu sıcaklığı 12 derece falan görünüyordu en son..
Helal olsun ne diyeyim :)

Ben bakarken bile üşüdüm..
kıyıköyü çok merak ediyorum ama bir türlü kısmet olmadı.

noyumberry dedi ki...

Sevgili prenses:)Evet gerçekten çok soğuktu..iki dalmadan sonra hemen çıktı zaten..
Yolunuz düşerse beklerim ..