7 Ocak 2011 Cuma

BOYUNLUKLAR

Yeni yıla gireli 7 gün oldu:)ve ben hala bir post yazamadım..ara verince nereden başlayacağımı bilemiyorum..pasaja ve yaza ürün hazırlamam lazım.kıştan yazlık takıları yapmayınca çok zorlanıyorum yetiştiremiyorum..Yeri geliyor 25-30 bileklik yaptığım oluyor..Bir taraftan da kışlık örgü de örmek istiyorum amaa:))
örgü örmesini çok seviyorum,bu arada kızıma da değişik şeyler örmek istiyorum..Zaten bana hiç yapmıyorsun diyor :(
ne yapalım hepsine yetişeceğiz artık:))

fotosunu çektiğim boyunlukları ekledim..öteki ördüklerimi de sonra fotolayacağım,gün ışığına ihtiyacım var..



pasaja ekledim..

Sevgiyle kalın (:

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Noyumberry, renkleriyle cıvıl cıvıl olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

Maalesef ben de zaman ayıramıyorum şu aralar işlerimi ayarlayım hemen dönecem bloğuma :(

İyi geceler canım sevgiyle kalın...

Rosita Vargas dedi ki...

Que preciosidad de manualidades haces me encantó tu blog ,cariños y muchas bendiciones ,besos.

NİLÜFERCE.... dedi ki...

ellerine sağlık pembişler çok hoş:)herkesin sıkıntısı başka ben de yünlerin içinde boğuluyorum:))rüyamda bile yünler beni sarıyor:)))aynen siparişler bir yandan,kızlar bir yandan,bloga da yetişemiyorum diye bir yandan,Allah bizim motorlara zeval vermesin:))

Marifetli Cadı dedi ki...

Tatlım yeni yılın kutlu olsun seninde, hızlı girmişsin yeni yıla bakıyorumda. Allah nazarlardan saklasın.Öpüyorum.....

GÖNÜL dedi ki...

süslü süslü ne de güzeller:)

noyumberry dedi ki...

Belgin hanımcım:)Teşekkür ederim,
Hoş geldiniz..
malesef bende yetişemiyorum,
bloğuda ihmal etmek istemiyorum ama:)neyse bir şekilde altından kalkarız..
Sevgiler..


Sevgili Rosita Vargas:)bloğuma hoş geldiniz..Beğendiğiniz için de teşekkür ederim..Sevgiler:)


sevgili waterlily:)teşekkür ederim canım..Acaba biz mi kendimizi çok kasıyoruz..her şey mükemmel olsun diye..sana da kolay gelsin canım..Sevgiyle kal..

özlemcim:)sana da mutlu yıllar..
evet biraz hızlı girdim..hiç boş duramıyorum..bu arada boyunluklardan hariç,10 kitap
ayracı yaptım onu da bloğa eklemedim bile..hepsini yavaş yavaş
olacak inşallah..Öpüyorum..Sevgiyle kal..

Gönülcüm:)canım teşekkür ederim..
nedense örgü örerken elim hep bembelere gidiyor..kızım olduğu için mi nedir:D
Sevgiyle kal..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tam eni yıla uygun.Şıkır şıkır.
Eline sağlık arkadaşım.
Kolay gelsin.
Sevgiler:)

figen abla dedi ki...

alt resimdekiboyunlukta boncuklar mı var? yoksa ipin özelliğinden mi öyle parlıyor?
ellerine, emeğine, zevkine sağlık ablam...renk seçimlerin de ne kadar zevkli :)

noyumberry dedi ki...

Sevgili figen abla:)teşekkür ederim,senin de yorum yapan eline sağlık:))ipin özelliği öyle boncuk boncuk:)..
Sevgiler..