12 Nisan 2010 Pazartesi

Mayalı Poğaçam ve MOR SÜMBÜLÜM :D

...Herkese iyi haftalar..


....dağlarında mor sümbül vardı....
Organze kurdelenin üzerine..örerek kapladığım boncuklar,halkalar ve çeşitli aparatlarla tamamladığım bileklik..uzunluğu:19 cm uzatmasıyla: 22cm
...detaylar için pasajıma tık tık

Dün bilekliğimi yaparken mayalanan poğaçam:D
tarifi:Malzemeler:

*2 su brd ılık süt (yoksa su)
*1 su brd sıvıyağ (yarım bardak olabilir..ben yarım kullandım)
*1 yumurta.(Akı içine sarısı üzerine)
*1 küçük paket toz maya
*1 tatlı kaşığı toz şeker
*1 tatlı kaşığı tuz
*aldığı kadar un (Yumuşak hamur olacak)
İçine: istediğiniz malzeme..peynir,kıyma,sosis,sucuk vs..
yapılışı:
Ilık su yada sütte toz mayayı erit.Bütün malzemeleri ilave et yoğur..Yumuşak bir hamur olsun.mayalanana kadar dinlendirin.(hamur iki katına çıkacak)hamuru top top yapıp tepsiye dizin..İsterseniz içine dilediğiniz malzemeyi koyabilirsiniz. Yumurta sarısını üzerine sürüp,çörek otu.susam,haşhaş koyabilirsiniz..
afiyet olsun..
.........Sevgiyle kalın...

17 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sanada iyi haftalar canım.
Mor sümbülüm.İsimlerde süper bu da şeker tadında olmuş.Poçanın kokusu burnuma geldi.
Miiiiiiiiiis:)

Unknown dedi ki...

Organze kurdeleden yaptığın bilekik çok güzel olmuş bende yapıcam feırsatını bulduğum zaman ko0lyesi ve bilekliğiyle beraber rengi de çok olmuş seninkinin ellerine sağlık

BirSen dedi ki...

Canim bileklikte pogacalarda harika görünüyor!=)
Ellerine saglik...

fioritamodatasarım dedi ki...

ohhh misi gibi kokusu geldi walla:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Şanslıcım:)
bazen şarkı ismi koyuyorum..bazen
rengine göre..Uğraşıp duruyoruz..
sevgiler canım..

Closely Fashion:)teşekkür ederim canım..Bence de dene çok kolay ve pratik..metale karşı alerjisi olanlar için iyi fikir..sevgiler..

Birsencim =)teşekkür ederim..Bu aralar çok yoğunsun galiba?
sevgiyle kal..

fluffy :)Yakın olsaydın ikram ederdim:D sevgiler..

Unknown dedi ki...

mor sümbüle bayıldım.

cecilia dedi ki...

ablacım eline sağlık ikiside harika olmuş, poğaçayı nasıl canımm çektiii :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

OOOHHHH
mis gibi poğaça çiğ böreklerini yedim ama bunu hatırlamadım hiç:((eline sağlık

sümbülde harika yani ne diyim ki:)noyum bacım..

noyumberry dedi ki...

Sevgili Eylem; teşekkür ederim canım:)

Ceciliacım:)Teşekkür ederim.Hoş geldin..epeydir görünmüyordun..
fluffyde dediğim gibi:yakın olsaydın ikram ederdim canım:D
sevgiler..

Tülincim ben de iki senedir yeni yeni yapıyorum mayalı poğaçayı..
önceden tutturamazdım,ama bu
tarifi bulduğumdan beri daha iyi tutuyor..sende dene:)
bileklikler için teşekkür ederim..
öptümm..

Bucanni dedi ki...

Günaydın canım. Bana da yolla poaçadan :) . Çayımın yanında ne güzel giderdi. Ayrıca kurdeleli bileklikler de süper olmuş. Çok öptüm.

noyumberry dedi ki...

Sana da günaydın canım:)
yolun düşerse beklerim..sıcak sıcak yeriz:D..bileklikler için sağol:)ben de öptüm..

BirSen dedi ki...

Canim hic sorma...biraz yogunum:-/
Ama Allah $ükür her$ey yollunda gidiyor,sadece biraz zaman sIkIntisi ya$iyorum.

noyumberry dedi ki...

Birsencim iyi olmana sevindim:)) Kendini fazla yorma kolay gelsin..
sevgiyle kal..

Yeşim dedi ki...

Oyyy acıktım şimdi :) ablacığım ellerine sağlık poğaça neffis görünüyor. Bilekliğe de bayıldım :)

noyumberry dedi ki...

teşekkür ederim..Yeşimcim:))
sevgiyle kal..

acr moda dedi ki...

Ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim sevgili Noyumberry :) keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle..Sevgiler.. :)

noyumberry dedi ki...

İadeyi ziyaretiniz için teşekkür ederim sevgili acr moda:)
size de iyi haftasonları diliyorum..sevgiyle kalın